laihdutus raskaudenaikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maarith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maarith

Vieras
Sii mulla tällänen tilanne,että painoa pitäis saada pois raskauden aikana eikä sitä saisi ainakaan tulla lisää yhtään.
Olin tuossa ilmasen viikon kiloklubissa ja se sai multa painoa pois 1,1kg,joten tuntu toimivan tuollanen,että näkee onko syöny tarpeeksi kaikkea mitä pitää syödä terveellisesti syödessä.
Mutta olisko jollain hyviä neuvoja 3lapsen kotiäidille jonka neljäs on koulussa? aikaa siis ei kamalasti ole ylimäärästä,mutta kaikki neuvot otetaan vastaan ilolla ja kiitollisena.
En siis voi mitään varsinaista laihdutuskuuria pitää,mutta täytyisi saada neuvoja terveelliseen ja kevyeeseen ruokavalioon,yms.
painoa on kuitenkin 83kg ja pituutta vain 163cm.raskautta takana 12vk,joten melko alussa ollaan vasta.

mulla oli sokeriarvot pikkasen koholla raskausaikana,joten minun piti syödä diabeetikon tavoin,pieniä välipaloja päivän mittaan,ja kasviksia lautasella puolet. laihdunkin raskausaikana terveellisesti,nykysin yritän myös syödä samalla tavalla että sais vähä painoo pois.

...pikku vinkki.. ;) .. laihdutus palstan SOKERIKLUBI..porukassa saa neuvoo ja kannustusta..ja jos *repsahtaa* niin ei silti morkata, vaan kannustetaan takas ruotuun...

:heart: suosittelen lämpimästi! :heart:
Sari ja vilkku 11+6...164cm/n.101kg :o

Yhteistyössä