laihdutus/kuntosali

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä aloitin käymään salilla kun meiän poika oli melkein 2.5kk. nyt olen käynyt 3kuukautta ja käyn 2-3 kertaa viikossa, joskun jopa 4 kertaa.. lisäksi aloitin käymään bodypumpissa, se on aika kivaa kannattaa kokeilla. ja on kyllä lähtenyt jo monta kiloa pois siitä mitä synnytyksestä jäi.. =) ota itseäsi niskasta kiinni ja lähde salille ja kun olet muutaman kerran käynyt niin sitten tulee sellainen olo että sinne haluais mennä melkein joka päivä.. mulle ainakin tuli!

Käyn salilla muutaman kerran viikossa,bodypumpissa käyn myös...Suosittelen muillekkin jotka ei mitään himo-aerobikkaajia ole...siellä kun ei mitään vaikeita askelsarjoja!!!
Salilla saa yllättävän nopeesti tulosta aikaan ku muistaa pistää tarpeex vastusta...Liian monesti huomaa et naiset pelkää lihasten kasvaván liikaa ja tekee liian pienillä painoilla!!! :(
Jos tulosta haluaa niin sit pitää tehä työtä...naisten lihakset ei kasva muutenkaan kuin miesten!!
Lisäx suosittelen jotain sykettä nostavaa liikuntaa...pyöräilyä,lenkkeilyä,hiihtoa...Eiköhän se sit siitä!!!Tsemppiä alkajille!!! =)

Meillä on vermeet kotona joten teen painoharjotukset kotosalla. Lisäks poljen kuntopyörää sillon tällöin ja teen vatsalihasohjelman. En tosin laihduta, yritän vaan "muotoutua" :whistle:

minä käyn kerran viikossa salin puolella ja sen lisäksi aerobikis kerran viikossa ja fitballissa kerran viikossa,kovastihan tuo tukee laihduttamista.Nyt mul on kyl taas huono kausi menos....syödä syödä syödä vaa pitäs...ärsyttävää..

ite käyn 3 x viikossa salilla, kaikki laitteet 3x15 läpi..
oon vaan miettiny, ku vauvakin on aika pieni vielä (8 viikkoa) ja hankala päivisin (uniongelmia ym.), aikaa on tod rajoitetusti, kun olen ainoa hoitaja päivisin..
riittääkö salilla käyminen? en ehdi käymään kävelyllä, vauva ei ole nukkunut vaunuissa ikinä (god knows why) joten se ei onnistu.. olen ihan hoikka mutta olis kiva kiinteytyä. Pitääkö kotona jumpata paljon? sekään ei juuri onnistu, kiire, kiire, kiire.. varaan 4,5 tuntia viikossa kuntosaliin, saako sillä muuta kuin lihaksen kasvua aikaan? mie en oikeesti tiiä..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.07.2005 klo 18:56 Angie K kirjoitti:
ite käyn 3 x viikossa salilla, kaikki laitteet 3x15 läpi..
oon vaan miettiny, ku vauvakin on aika pieni vielä (8 viikkoa) ja hankala päivisin (uniongelmia ym.), aikaa on tod rajoitetusti, kun olen ainoa hoitaja päivisin..
riittääkö salilla käyminen? en ehdi käymään kävelyllä, vauva ei ole nukkunut vaunuissa ikinä (god knows why) joten se ei onnistu.. olen ihan hoikka mutta olis kiva kiinteytyä. Pitääkö kotona jumpata paljon? sekään ei juuri onnistu, kiire, kiire, kiire.. varaan 4,5 tuntia viikossa kuntosaliin, saako sillä muuta kuin lihaksen kasvua aikaan? mie en oikeesti tiiä..

Ite oon ihan hurahtanu kuntosaliin ym.liikuntaan...Sulla on toi vaavi vielä kovin pieni et älä kiirehdi suotta!Kyl sie vielä kerkiet!Kyllä sää kiinteydyt tuolla 3:lla salikäynnilläkin kun pistät tarpeeksi painoa kehiin...
Meidän typykkä on taasen sellanen et nukkuu vaan kun vaunut liikkuu, joten lenkkeilen paljon joka päivä...Mites teillä?Suostuuko olemaan vaunussa vaikkei nukkuiskaan?Meillä ottaa monesti vaan "kyytiä"vaikkei nukukkaan aina...
Jumppaan joka päivä kotosalla sali ym.harrastusten lisäksi..pakkomielle ilmeisesti ettei voi kattoa telkkuakaan tekemättä jotain hyödyllistä!? =)
Mullakin oli alkuun vauvan syntymän jälkeen tosi hankalata saada omaa aikaa, mut sitten sanoin vaan isännälle et munkin on PÄÄSTÄVÄ kun sekin kerta pääsee...Ja nyt oon kyllä kiitettävästi päässytkin!Kyllähän sitä tietysti joutuu järkkäileen asioita mutta mie ainakin oon liikunnan jälkeen paljon paremmalla tuulella...Juttele siekin isäntäs kanssa ja koita saada itelles vielä joku mahdollisuus lenkkeilyyn tms...

Yhteistyössä