Laihdutus ja ateriarytmi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Läski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Läski"

Vieras
Eli mulla ylipainoa reilu 20 kg,ja nyt synnytyksen ( sektio 8 vkoa sitten ) jälkeen oma vartalo ällöttää oikein urakalla.Olen viimeisen kuukauden aikana yrittänyt syödä "oikein" ja lisätä liikuntaa mahdollisuuksien mukaan.Mutta en saa syötyä kuin 2-3 krt päivässä,aamu ja iltapalat jäävät aina väliin koska en saa alas mitään.Syön pää-asiassa kanaa ja kasviksia,välipalaksi yleensä jogurttia tms.Vettä olen yrittänyt juoda 3 l pv..Olen tosi huono juomaan.käyn lenkillä 3 krt vko 30-60 min,reipasta kävelyä.Nyt pelkään kuitenkin että elimistö ei irrota läskeistä koska syön liian "harvoin" ts elää säästöliekillä..Voiko näin laihtua vai yritänkö turhaan?

Varmasti laihdut, jos kokonaiskalorimääräsi jää alle 1700 päivässä. Tähän vaikuttaa tietenkin myös kokosi. Itse olen aikoinni laihduttanut 13 kg normaalipainon sisällä sillä, että söin vain koulu ruuan ja iltapalaksi hedelmäsalattia.Viionloppuna söin ihan normaalisti ja usein jopa pizzaa, hamppareita, leivoksia ym.
Nyt ei enää onnistu, kun tulee hirvee nälkä/hiilarihimo. Laihdutus on paljon vaikeampaa vaikka pudotettava on enemmän. Yritn just parhaillaan tuota 5 kerta päivässä syömistä. Aamupalakin on alkanut maistumaan, kun tekee siitä tavan ja odottaa 1-2 hräämisen jälkeen.