L
liian paksu perhonen
Vieras
Te joilla on crosstraineri kertokaa kuinka usein ja kauanko kerrallaan poljette että laihdutte? Muita hyviä laihdutus vinkkejä? Salille tsi jumppiin en pääse, 2v lapsen kanssa kotona.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuinka pitkiä lenkkejä teet?Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mä oon saanut reippaasti kävelemällä 3-5kertaa viikossa ja karsimalla makeat ja rasvaiset herkut pois ruokavaliosta kiloja pois 8kg 6viikon aikana.
Alkuperäinen kirjoittaja liian paksu perhoseksi:Kuinka pitkiä lenkkejä teet?Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mä oon saanut reippaasti kävelemällä 3-5kertaa viikossa ja karsimalla makeat ja rasvaiset herkut pois ruokavaliosta kiloja pois 8kg 6viikon aikana.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja liian paksu perhoseksi:Kuinka pitkiä lenkkejä teet?Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mä oon saanut reippaasti kävelemällä 3-5kertaa viikossa ja karsimalla makeat ja rasvaiset herkut pois ruokavaliosta kiloja pois 8kg 6viikon aikana.
50min- 1h20min väliltä on lenkit ja matkana 5,5km ja 9km .