laihdutuksesta jotain...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie vaan

Vieras
olen kyllästynyt omaan mässäilyyn, oon aina ollu hoikka (155/49) mutta nyt kun ollut pari vuotta kotona lapsen kanssa niin alkanut kiloja kertymään,puntari näyttää jo 55kg.. ei sinänsä paljon mutta suunta on selvästi ylöspäin,jotan ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni jo nyt ennen kuin oon oikein pulska.
ostin tolonsen biq-kuitu tabletteja, ja hitto vie, lähtee se hillitön näläntunne! tulee syötyä PALJON vähemmän päivässä kun normaalisti.
saas nähä kuinka pian alkaa paino tippumaan, 50kg olis tavoite. lisäks aloin taas lenkkeillä ja syödä muutenki kevyemmin.
onko muilla kokemuksia kuitutableteista?
missä ajassa on lähteny n. 5kg pois?

mistäs semmosia saa :whistle: ?mulla lähti -6 kg parissa vkossa,kun stressi laukes :D tosin,tarkotus oli muutenkin pudottaa painoa ja sitä yrittänyt vuoden alusta,syömällä vähemmän ja liikkumalla enemmän..

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
mistäs semmosia saa :whistle: ?mulla lähti -6 kg parissa vkossa,kun stressi laukes :D tosin,tarkotus oli muutenkin pudottaa painoa ja sitä yrittänyt vuoden alusta,syömällä vähemmän ja liikkumalla enemmän..

mä ostin ihan citymarketista,makso vaan 6e paketti, 120 tablettia.. epäilin ite tosi paljon niitä mutta tuntuu oikeesti toimivan!
pakko saada tää mahanalku pois! :D

Yhteistyössä