Laihduttaneet! Vaatteista asiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -13kg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

-13kg

Vieras
Eli olen nyt saanut lahdutettua 13kg ja vaatteet ovat käyneet tietenkin liian isoiksi. Oletteko ostaneet lahdutuksen edetessä sopivia vaatteita vai sitten vasta tavoitepainossa? (Tavoitteeseen olisi vielä 4kg.)
Housut tippuu, farkut ei istu lainkaan, roikkuu joka puolelta...
Kannattaako ostaa nyt tätä välikokoa, vai odottaa tuota laihiksen loppua?
Olis kiva ostaa sopivia vaatteita mutta sitten kun ne (toivottavasti) käy pieneksi niin on kuin heittäisi rahaa hukkaa... mutta ei nuo liian iso vaatteetkaan ole kivoja päällä...

Kirppikseltä olen ostellut vaatteita.Ei maksa liikoja ei ei harmita niin jos nekin jäävät isoiksi.
Pudottanut 30kg 2:ssa vuodessa joten vaatteita on isoiksi jäänyt jonkin verran.
Jopa nuo kirppikseltä ostetut ovat jo isoja.

Oi hitsi, onnea upeasta painonpudotuksesta :) Sanoisin, että kavenna esimerkiksi vanhoja housuja ja jos ostat, niin osta piukkoja. Paitojen kanssa vyöt tyylikkäästi vyötärölle, eikä kukaan tajua, että se vaate on liian iso :)

Olen laihduttanut nyt 10kiloa ja vielä olisi muutama jäljellä. En ole ostanut vaatteita tässä välissä, muutamat hyvät housut olen pientänyt itse, joten aina on ollut sopivaa päälle :)

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Kirppikseltä olen ostellut vaatteita.Ei maksa liikoja ei ei harmita niin jos nekin jäävät isoiksi.
Pudottanut 30kg 2:ssa vuodessa joten vaatteita on isoiksi jäänyt jonkin verran.
Jopa nuo kirppikseltä ostetut ovat jo isoja.

samatin. kirppikseltä ostellu parin euron "välivaatteita" ja nyt vasta oon oikeen investoinu itteeni :D
Koko vaatekaappi on menny uusiks :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Mun vaatekoko on pienentynyt 50/52:sta noin 42:een, ja todellakin ostin vaatteita siinä matkan varrella. Ja taas hankin uusia sitä mukaa kun pienenen.

No tuossa tapauksessa ainakin tarvii "välietappi" vaatteita! Onnea hiukeasta pudotuksesta!

ostelin kyllä välissäkin vaatetta,mutta en kovin paljoa. eikä se kannatakkaan kun hukkaan ne menee kumminkin.
juuri kirppis,huutonet on hyviä paikkoja. huutiksesta suurimman osan ostinkin.
itse pienenin 42 koosta 34/36 kokoon. vielä on matkaa varsinaiseen tavoitteeseen olla xs kokoinen. 4kg =) sitten se on siinä. siihen emnee aikaa kuminkin niin kauan että oon anatnu luvan ostella vähän kivempia vaatteita.

Yhteistyössä