Laihduttaminen masentaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olenko ainut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt vaan tahdonlujuutta ja pitää mielessä mitä haluaa.
Aivan normaalia on kun joku on kielletyllä listalla niin tuntuu että sitä pitää saada ja heti.. Parin viikon terveellisen syömisen ja liikunnan jälkeen olo paljon helpompi ku ei tee mieli enään kaikkea ja huomaa kuinka tämä muutos on piristänyt sinua.

itse olen tänä vuonna laihduttanut melkein 20kg ja olo on loistava. Minä joka olen ollut lapsesta asti ylipainoinen enkä edes uskonut ikänä yltäväni normaali painoon ( siihen enään 2kg matkaa ) MINÄ ONNISTUIN tai uskon täysin onnistuvani!!

Mikään herkku tai ruoka ei tuo sinulle tätä oloa mikä on normaalipainon saavuttaessa!!!

Nyt vaan tsemppi päälle niin hienosti menee :) keksi jotain tekemistä. lähde vaikka kävelylle jotta et kiepu keittiössä :)

Et. Olen laihduttanut ja sitten koittanut pitää saavutettua paimoa yllä kieltäytymällä kaikesta hyvästä (ja ttässä vaiheessa en enää laihdu, laihduttaessa pitää kieltäytyä myös syömästä tavallista ruokaa niin että nälkä lähtisi).

Mutta ei mua se masenna, pelkkä vituttaa.

Mutta arvaa kuinka kauan jaksaa elää niin, että koko ajan on jorma ottassa? Samaan aikaan ostat ja teet ruokaa toisille ja sitten syöt suullisen ja kohta on taas nälkä ja saa voin kuivaa näkkileipää.

Mä teen istumatyötä ja lapset on niin pieniä, että niitä ei voi jättää hetkeksikään vahtimatta, että elkää edes alkako mistään "käytä 6 tuntia viikossa liikkumiseen" - koska mulla EI OLE lapsenvahteja.

Joo tiedän...tuntuu, että menee ilo elämästä, kun ei saa mitään herkkuja. Ehkä mä olen muutenkin vähän alakuloinen ollut ja jos sit vielä en saa niitä keksejä tms mitä olen tottunut nauttimaan kahvin kanssa, niin ei ole hyvä eikä jaksa.

Mutta edellinen puhuja puhuu ihan totta, alun kun jaksais, niin se ei ole lopulta enää yhtään kamalaa. Alkaa nähdä tulokset ja kroppa tottuu uuteen olotilaan. Pitäis saada sovitettua alku sellaiseen seesteiseen vaiheeseen...kun vaan näkis sellaisenkin ajanjakson mun elämässä...

Tuttu tunne..
Osalta se varmaan on psyykkistä, ajatus että ahistaa ja on masis jos en saa syödä mitä haluaa ja sit sillä "tekosyyllä" lopettaa laihari alkuunsa.

Mä yritän syödä normaalisti. Mut mulla onkin BED (ahmimishäiriö).

Yhteistyössä