E
epätoivoinen
Vieras
Missä vaihessa kroppa menee (jos menee) ns. säästöliekille? Kuinka paljon pitää kalori vajeen olla?
Entä sit mahapannat ja/ tai mahan ohitusleikkaus, eikö näissä kroppa mee säästöliekille?
Mulla on niin paljon ylipainoa et pääsisin tuohon leikkaukseen, mut lääkäri sanoi et odotetaan vielä et kuopus (1v3kk) kasvaa. Rupesin vain miettimään kun paino laskee _tosi_ hitaasti, 6kg/ 8vko että kuinka tiukaksi kalori määrän voi laskea, ilman säsätöliekkiä?
Entä sit mahapannat ja/ tai mahan ohitusleikkaus, eikö näissä kroppa mee säästöliekille?
Mulla on niin paljon ylipainoa et pääsisin tuohon leikkaukseen, mut lääkäri sanoi et odotetaan vielä et kuopus (1v3kk) kasvaa. Rupesin vain miettimään kun paino laskee _tosi_ hitaasti, 6kg/ 8vko että kuinka tiukaksi kalori määrän voi laskea, ilman säsätöliekkiä?