Itselläni ei ole raskauskiloja lainkaan jäljellä, mutta muita kiloja kylläkin. Ne tulivat n. 13vuotta sitten, kun muutin maalle ja unohdin liikunnan sekä ruokamäärät pysyivät entisellään eli suuren suurina. Aikaisemmin liikunta poltti ne hyvin, mutta sen puute kerrytti ne ruhoon. Tässä vuosien varrella olen välillä jonkin verran laihduttanut, mutta saanut ne loistavasti atakaisin, kun puhti loppuu.
Haluan saada pois 35kg!
Olisi kiva saada porukkaa mukaan. Yhdessä se on mukavampaa! Yksin sitä sortuu helpommin. Minun ongelmani on karkki. Sen himo on valtava. Toki nälkäkin on kuin sialla.
Tavoite on 0,5-1kg/viikossa. Eli ensi viikon torstai aamulla painan miel. kilon vähemmän. En laita esille kuin vain pudotetut painot. Tulkaa porukalla mukaan nyt. Ollaan hoikkia ensi kesällä!
Haluan saada pois 35kg!
Olisi kiva saada porukkaa mukaan. Yhdessä se on mukavampaa! Yksin sitä sortuu helpommin. Minun ongelmani on karkki. Sen himo on valtava. Toki nälkäkin on kuin sialla.
Tavoite on 0,5-1kg/viikossa. Eli ensi viikon torstai aamulla painan miel. kilon vähemmän. En laita esille kuin vain pudotetut painot. Tulkaa porukalla mukaan nyt. Ollaan hoikkia ensi kesällä!
Viimeksi muokattu: