laihduttajat ja miksei muutkin :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaloreita näkyi olevan 1497 tavallisessa päiväkulutuksessani (kaksi lämmintä ruokaa ja pari sämpylää salaatilla), tuosta puuttuu satunnaiset suklaapalat tai muut. Ihmeen vähän kaloreita. :snotty:

Tässä mun päivän ainekset yksittäin, laskuriin laitoin esim. kaksi sämpylää, kaksi juustoa, neljä kahvia...:

Jäävuorisalaatti rapea, amerikansalaatti (Fineli)
Kahvijuoma, keskiarvo (Fineli)
Kurkku (Fineli)
Omena, ulkomainen, keskiarvo, kuorineen (Fineli)
Sämpylä, vesi, öljy, sämpyläjauho (Fineli)
Riisi, keitetty, 100 g, 1,25 dl (kuivana 36 g)
Broileri rintafilee, nahaton (Fineli)
Kinkkuleikkele vähärasvainen (Fineli)
Peruna, vanha, kuorittu (Fineli)
Jauheliha sika-nauta (Fineli)
Tomaattimurska (Fineli)
Oliiviöljy (Fineli)
Ruokakerma, Rainbow 7% 2dl
Juusto keskiarvo

En tiedä! En mä jaksa semmosia rueta laskeen, ois aivan mahoton homma siinä. Monestakaan ruuasta ei vaan voi laskea kaloreita, jotain suuntaahan ehkä jostain voi saada, mutta ei tarkkaa lukemaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Niin ja siis kun miettii tota mun ylläolevaa ruokalistaa - niin mistä te saatte sitten enemmän kaloreita?? Suklaat ym, toki, mutta jos ei herkuttele?? Tuo oli nähtävästi alle mun kulutuksen, laskurin mukaan.

Mä mietin ihan samaa. Itse en edes laihduta, mutta laskurin mukaan kaloreita tulee alle tarpeen. Syön ihan normaalia ruokaa, eilenkin kolme pannukakkua hillolla, mutta silti...

Niin ja siis kun miettii tota mun ylläolevaa ruokalistaa - niin mistä te saatte sitten enemmän kaloreita?? Suklaat ym, toki, mutta jos ei herkuttele?? Tuo oli nähtävästi alle mun kulutuksen, laskurin mukaan.

kahvissa maitoa?
salaatinkastike?
levite sämpylällä?
muut juomat, oletko maitokisu?

Alkuperäinen kirjoittaja urpokarppi:
Energiaa 940 kcal
3935 kJ
Hiili-
hydraatteja 13 g
Proteiineja 69 g
Rasvaa
(josta tyydyttynyttä rasvaa) 67 g
(27 g)
Suolaa 6.6 g
Kuitua 1.8 g

mun eiliset, mikäli muistin kaiken, virtuaaliravintolassa laskettu. oli vähä huonot eväät kun ei ehtiny perehtyä, vaan iski sitä helppoa suuhunpantavaa vaan. (lapset sairastaa)

Tosi vähän kuitua...

Alkuperäinen kirjoittaja urpokarppi:

kahvissa maitoa?
salaatinkastike?
levite sämpylällä?
muut juomat, oletko maitokisu?

Ei kastiketta, ei levitettä silloin kun laitan juustoa JA kinkkua :p
Kahvissa on kyllä rasvaton maito, se jäi laittamatta. Mutta ei se tuo paljoa lisää tuohon. Maitoa en muuten juo. Juon aina vettä.

Ja huom. mulla oli vielä sika-nauta-jauhelihakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
En osaa sanoa, syön päivässä 6-8 leipää, omenan ja klementiinejä. Pari kuppia kahvia ja teetä ja sokeritonta mehua (sanoisinko että värjättyä vettä kun tykkään niin laihasta) pari litraa.
Jos on jotain fyysistä hommaa niin ehkä pienen aterian, kuten pari riisiä ja kanaa tms.

hah.. "pari riisiä" eli kaks riisiä varmaan.... :)

Alkuperäinen kirjoittaja molluska:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
En osaa sanoa, syön päivässä 6-8 leipää, omenan ja klementiinejä. Pari kuppia kahvia ja teetä ja sokeritonta mehua (sanoisinko että värjättyä vettä kun tykkään niin laihasta) pari litraa.
Jos on jotain fyysistä hommaa niin ehkä pienen aterian, kuten pari riisiä ja kanaa tms.

hah.. "pari riisiä" eli kaks riisiä varmaan.... :)

No ehkä enemmänki joku sellanen vajaa yhen ihmisen annos. En nyt äkkiseltään muista paljon se on... no kuitenki, ittelleni keitän jonku vajaan desin.

Yhteistyössä