pahimpina aikoina 200-400kcal mutta toivon ettei enää valuta niin alas.
nykyään menee n.1200-1400kcal päivässä enkä syö hiilareita paljoa.
nykyään menee n.1200-1400kcal päivässä enkä syö hiilareita paljoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Niin ja siis kun miettii tota mun ylläolevaa ruokalistaa - niin mistä te saatte sitten enemmän kaloreita?? Suklaat ym, toki, mutta jos ei herkuttele?? Tuo oli nähtävästi alle mun kulutuksen, laskurin mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Niin ja siis kun miettii tota mun ylläolevaa ruokalistaa - niin mistä te saatte sitten enemmän kaloreita?? Suklaat ym, toki, mutta jos ei herkuttele?? Tuo oli nähtävästi alle mun kulutuksen, laskurin mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja urpokarppi:Energiaa 940 kcal
3935 kJ
Hiili-
hydraatteja 13 g
Proteiineja 69 g
Rasvaa
(josta tyydyttynyttä rasvaa) 67 g
(27 g)
Suolaa 6.6 g
Kuitua 1.8 g
mun eiliset, mikäli muistin kaiken, virtuaaliravintolassa laskettu. oli vähä huonot eväät kun ei ehtiny perehtyä, vaan iski sitä helppoa suuhunpantavaa vaan. (lapset sairastaa)
Alkuperäinen kirjoittaja urpokarppi:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Niin ja siis kun miettii tota mun ylläolevaa ruokalistaa - niin mistä te saatte sitten enemmän kaloreita?? Suklaat ym, toki, mutta jos ei herkuttele?? Tuo oli nähtävästi alle mun kulutuksen, laskurin mukaan.
kahvissa maitoa?
salaatinkastike?
levite sämpylällä?
muut juomat, oletko maitokisu?
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:En osaa sanoa, syön päivässä 6-8 leipää, omenan ja klementiinejä. Pari kuppia kahvia ja teetä ja sokeritonta mehua (sanoisinko että värjättyä vettä kun tykkään niin laihasta) pari litraa.
Jos on jotain fyysistä hommaa niin ehkä pienen aterian, kuten pari riisiä ja kanaa tms.
Alkuperäinen kirjoittaja molluska:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:En osaa sanoa, syön päivässä 6-8 leipää, omenan ja klementiinejä. Pari kuppia kahvia ja teetä ja sokeritonta mehua (sanoisinko että värjättyä vettä kun tykkään niin laihasta) pari litraa.
Jos on jotain fyysistä hommaa niin ehkä pienen aterian, kuten pari riisiä ja kanaa tms.
hah.. "pari riisiä" eli kaks riisiä varmaan....![]()