Laihduttajan päivän ruokalista, mitä mieltä:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnniHelena71
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnniHelena71

Jäsen
07.01.2009
648
0
16
Weetabix (1), jogurttia (40kcal/100g) 1 dl, pakastemarjoja, kahvi rasvattomalla maidolla.

½ lautasellista Ratatouillea+ 3% fetaa, sämpylä, Pepsi-Max.

Ruispuikula (siis kaksi palaa), kylmäsavulohi 25g, 3 ohutta kalkkunanfileleikettä, 2tl 13% tuorejuustoa. Teetä.

Tumma spagetti, Dolmio pastakastike 100g (34 kcal/100g), 10 cm pala patonkia, salaatti (tomaatti, kurkku, jäävuorisalaatti + 3% feta) kastikkeena balsamico.

Rahkaa ja marjoja. teetä.

Ratatouille itse tehtyä (rypsiöljyä paistamisessa) ja on pelkkiä kasviksia. Leivän päällä myös kurkkua, illallisella oli tuo iso salaatti, en oikein ymmärrä miten voisin enää lisätä kasviksia... Pepsimax pitää makeanhimoni loitolla enkä himoitse enää mitään jälkiruokia sen juotuani, siksipä sitä. Vettä juon paljon noiden lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:
Ratatouille itse tehtyä (rypsiöljyä paistamisessa) ja on pelkkiä kasviksia. Leivän päällä myös kurkkua, illallisella oli tuo iso salaatti, en oikein ymmärrä miten voisin enää lisätä kasviksia... Pepsimax pitää makeanhimoni loitolla enkä himoitse enää mitään jälkiruokia sen juotuani, siksipä sitä. Vettä juon paljon noiden lisäksi.

Mulla menee myös samasta syystä Pepsi maxia varmaan 1,5l päivässä. Mielummin juon sitä mahan täytteeksi ja makean nälkään kuin napostelisin koko ajan karkkeja (kuten mieli tekisi).

keita vaikka kasviksia ja syö niitä. opettele eroon pepsimaxista vaikka pitäiskin makena himon pois, et silti tarvi sitä ja makean himosta pääsee pian erron. lihaa vaikka salaattiin esim kanaa ja hiilareita vähemmän. tsemppiä juo paljon vettä! ja syö hedelmiä leivän sijasta

voi hiilarit ja hiilarit.ihan ok:lta kuulostaa. ruisleipä pitää nälkää loitolla ja maitotuotteita tarvitsee myös laihduttaja. marjoja ja kasviksia mukavasti. ja tuo pepsi max ei sua tapa. siitäkin pääsee sitten eroon kun se makean himo hellittää.

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:

OK- jos pepsi saa sun makeanhimon aisoihin niin sitten 'ymmärrän'.
Höyrytettyjä kasviksia perunan tai pastan tilalla ja kunnon lihaa- kanaa, kalkkunaa tai vähärasvaista muuten.

No ainakaan nälkä ei ole vaivannut, se lienee pääasia ja maha toimii (olen joskus kokeillut Atkins-tyyppistä josta hiilarit karsittu minimiin ja maha meni ihan jumiin). Normaalisti on vähän enemmän protskua mutta tänään jäi vähemmäksi kun tuo toinen ateria oli kokonaan kasvista.

Ananaksessa on aika paljon energiaa, syön appelsiinejä (edullisiakin juuri nyt), tosin en tiedä mikä noiden ero energioissa todellisuudessa on... tänäänkin jos vielä valvon myöhempään ja rahkan jälkeen on vielä tunne että pitäisi syödä jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja hiilari:
Toi hiilareista jauhaminen menee jo ihan yli, kuka ny viittii pelkkää salaattia syödä jauhelihakastikkeen kanssa.Ihan naurettavaa toi hiilarihomma.

Mä oon kyllä vähän samaa mieltä.

Hys, ei saa noin sanoa tai karpit joukkohyökkää :whistle:

Hui... :o Mut oikeesti, kyllä mä aion edelleenkin syödä kuitupitoista ruisleipää.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja hiilari:
Toi hiilareista jauhaminen menee jo ihan yli, kuka ny viittii pelkkää salaattia syödä jauhelihakastikkeen kanssa.Ihan naurettavaa toi hiilarihomma.

Mä oon kyllä vähän samaa mieltä.

Hys, ei saa noin sanoa tai karpit joukkohyökkää :whistle:

Jokainen tavallaan :) Onneksi en oo niin huono kokki että tarvis vetää vain jauhelihakastiketta ja salaattia :P

(viljan poisjättö on poistanut myös kaikki vatsavaivat!)

Yhteistyössä