M
morsmaikku
Vieras
Meillä on häät nyt talvella, ja valitsemani puku sopii minulle kuin nenä päähän. Minun ei tarvitsisi laihduttaa (mutta ei kyllä lihoakaan) yhtään, mutta painan kuitenkin 65kg ja olen 165 pitkä.
Laihduttaisitko jos olisit minä, häitäsi varten ja muutenkin?
Laihduttaisitko jos olisit minä, häitäsi varten ja muutenkin?