Laihdutan, onko ok ruokavalio?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
aamupala. 2 kuppia kahvia maidolla, purkki ananasmurskaa

lounas. 2,5dl kasvissosekeittoa, 4 lihapullaa, ruisleipä juustolla ja margariinilla

päivällinen: sama kuin lounas

iltapala: 3porkkanaa, pieni kurkku, 3 kinkkuleikkeletä, puolikas rkl majoneesia

No vähän outo... Ei kovinkaan tervellinen, onko noi jotain eineslihapullia? Miksi majoneesia? Aamupala on aika vähäinen? Ja taidat olla tosi pieni, jos syöt noin vähän laihtuaksesi...

No ei kyllä ole kovin terveellinen. Pitäisi syödä paljon vihreitä kasviksia (höyrytettyjä), kurkku ei kuulu niihin. Majoneesi ei ole terveellistä eikä myöskään lihapullat.
Paljon pitäisi lisätä hyviä rasvoja (kylmäpuristettua rypsiöljyä ym.), muuten ei paino tipu.

Aamupalasi on tosi köyhä koska ananas ei sisällä juuri mitään.

no ei todellakaan ole "ok".
kaloreita aivan liian vähän, onko tuossa vähintään 500g kasviksia?, missä proteiinit? eihän tollanen keitto mitään edes täytä, hiilareita täynnä vaan (toivonmukaan ei kermaan tehtyä ). ei kuituja tarpeeksi, ei rasvaa tarpeeksi, ei proteiinia tarpeeksi, ei kunnon täyttävää aamupalaa.
voi hohhoijaa. sitten ihmetellään kun ei lauhduta ja jos satutaan lopulta laihtumaan niin ihmetellään kun kilot pompsahtaa tuplasti takasin kun ei enää jaksa pelkkää kasvissosekeittoa litkiä.

Nuo lihapullat tosiaan vähän hämää tuolla. Ja muistathan, että ananasmurskassa on aika paljon sokeria!

Mulle ei sopis toi "aamupalattomuus" mut mikäs siinä jos sopii. Maitotuotteita tossa on kyllä aika vähän, kannattais ehkä lisätä pari-kolme lasia vielä rasvatonta maitoa.:)

Yhden päivän ruoaksi ei mun mielestä ihan kamala, mutta mitäs muina päivinä? Et varmaan loppuelämää ajatellut pelkkää kasvisssosekeittoa ryystää?

on yli 500g kasviksia..

lihapullat tehny naudanpaistijauhelihasta, kasvissosekeitto on rainbow merkkistä :D

margariiniä oli leipienn päällä 1 rkl.. kinkkuleikkeleet söin ihan proteiinin takia..

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Nuo lihapullat tosiaan vähän hämää tuolla. Ja muistathan, että ananasmurskassa on aika paljon sokeria!

Mulle ei sopis toi "aamupalattomuus" mut mikäs siinä jos sopii. Maitotuotteita tossa on kyllä aika vähän, kannattais ehkä lisätä pari-kolme lasia vielä rasvatonta maitoa.:)

Yhden päivän ruoaksi ei mun mielestä ihan kamala, mutta mitäs muina päivinä? Et varmaan loppuelämää ajatellut pelkkää kasvisssosekeittoa ryystää?

normaalisti en syö aamupalaa, nesteenpoiston vuoksi tuota ananasta syön..

Miten sä oot ennen syönyt? Kuulostaa vaan todella radikaalilta ja vähäiseltä syömiseltä. Toisin sanoen, tuskin tuota linjaa jaksat pitkään ennen kuin alkaa kyllästyttää ja himottaa kaikki kielletty.

Aamupala on aika erikoinen, jättäisin tuon sokeriliemisen ananasmurskan pois, mieluummin tuore hedelmä ja vaikka keitetty kananmuna. Lounas kuulostaa ihan hyvälle, mutta monipuolisuutta ruokavalioon saisi sillä, että päivällinen olisi jotain muuta..ilmeisesti ei kuitenkaan joka päivä kuitenkaan lounas ja päivällinen samaa ruokaa? :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ennen söin mitä vaan :D *joka toinen iltasipsiä, joka päivä kaakaota, keksejä..

*kolme tukevaa ruokaa per päivä

Eli et pitkään jaksa tuolla ruokavaliolla vaan repsahdat.

häh, ai miten niin?

2 viikon päästä saan herkutella YHDELLÄ aterialla, eli syödä mitä haluan, jaksan kyllä siihen odottaa ;)

mässäilyhaluihin auttaa kun vetää päälle kiristävät motivaatiovaatteet ja astuu peilin eteen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:
Aamupala on aika erikoinen, jättäisin tuon sokeriliemisen ananasmurskan pois, mieluummin tuore hedelmä ja vaikka keitetty kananmuna. Lounas kuulostaa ihan hyvälle, mutta monipuolisuutta ruokavalioon saisi sillä, että päivällinen olisi jotain muuta..ilmeisesti ei kuitenkaan joka päivä kuitenkaan lounas ja päivällinen samaa ruokaa? :)

Huomenna on aamupalalla mansikoita, lounaaksi herkkusieniviipaleita, kurkkua ja lihapullia.

päivällinen varmaan ihan vaan parileipää leikkeleellä ja kurkulla.

jos illalla tulee nälkä niin varmaan puuroa syön niiten mansikoiden kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis pitäisi kyllä olla terveellinen, paljon kasvispuolta?

mitat on 164cm ja 66kg

Siis missä on paljon kasviksia, en mä ainakaan nähnyt?

merkkasin syömiset kiloklubiin, kasvispallo vihreenä.

kiloklubin suositelemilla kalorimäärillä en laihdu, se on ihan peestä muuten

Mä oon varma, että repsahdat jossain vaiheessa. Eikö kannattaisi mieluummin pyrkiä loppuiän kestäviin terveellisiin elämäntapoihin, etenkin kun sulla ei ole edes ylipainoa? Tolla dieetillä normaalipainoinen vaan lihoo, kun repsahdus tulee pakosti. Syö mieluummin pari kunnon ateriaa päivässä, mutta lisää kasvisten määrää. Noi leivät ym. lihottaa, kun tulee helposti paljon kaloreita.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Mä oon varma, että repsahdat jossain vaiheessa. Eikö kannattaisi mieluummin pyrkiä loppuiän kestäviin terveellisiin elämäntapoihin, etenkin kun sulla ei ole edes ylipainoa? Tolla dieetillä normaalipainoinen vaan lihoo, kun repsahdus tulee pakosti. Syö mieluummin pari kunnon ateriaa päivässä, mutta lisää kasvisten määrää. Noi leivät ym. lihottaa, kun tulee helposti paljon kaloreita.

Haluan laihtua nopeaa, sen jälkeen opettelen ne niitä terveellisiä elämäntapoja jottei paino nouse.

Tämän kokoisena saa syödä aika vähän että paino putoaa.

Yhteistyössä