Laihduinpa sittenkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihtunut =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihtunut =)

Vieras
Pari viikkoa sitten kirjoittelin ja kysyin, voisinko laihtua tosi tiukalla dietillä 6-10kg 3 viikossa.
Kaikki sanoi, että ei mahdollista, koska mittani ovat 165 ja 69,7. No, nyt on kulunnut vajaa kaksi viikkoa noin 1000kcal/päivässä + viime lauantaina noin 2000kcal. Tänään aamupaino 64.4. Eli melkein on jo kahdessa viikossa lähtenyt tuo 6kg.

Vielä jatketaan -4kg, mutta täytyy sanoa, että olen tosi mielissäni tästä alusta =). Sen jälkeen siirryn 1600kcal elämään (ja liikuntapäivisin sitten hiukan enemmän). Mahtava olo, kun ei enää turvota!

Minulla hiukan enemmän pituutta ja painoa noin 7 kg enemmän. Noin 3 viikkoa mennyt ja 4,5 kg lähtenyt. Jos olet pystynyt parempaan niin onnea. Minulla meinaan kuuluu ruuan tarkkailun lisäksi ohjemaan noin 10 h liikuntaa / viikko eikä se ole mitään ikkunaostoskävelyä.
Toivottavasti pääset tavoitteeseesi ja kilot myös pysyy poissa.

[QUOTE="...";23999465]Hienoa! Sinulla on mahtava itsekuri, ihan kadehtittava. Onnea vielä loppusuoralle! :)[/QUOTE]

Kiitos. Kyllä sitä jaksaa, kun tietää, ettei tuo 1000kcal päivässä kestä loputtomiin. Sen jälkeen 1600 tuntuu autuaalta.

Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä;23999482:
Minulla hiukan enemmän pituutta ja painoa noin 7 kg enemmän. Noin 3 viikkoa mennyt ja 4,5 kg lähtenyt. Jos olet pystynyt parempaan niin onnea. Minulla meinaan kuuluu ruuan tarkkailun lisäksi ohjemaan noin 10 h liikuntaa / viikko eikä se ole mitään ikkunaostoskävelyä.
Toivottavasti pääset tavoitteeseesi ja kilot myös pysyy poissa.

Kiitos! Minulla ei kuulu noin paljon liikuntaa, lähinnä 2-3h + sitten hyötyliikunta päälle. Täytyy kyllä tsempata, kun tämä tehokuuri loppuu.

Tsemppiä sinullekin! Ja voihan olla, että rasvaprosenttimme on eri luokkaa =) Omat lihakseni on tainnut korvautua vuosien saatossa läskillä. Itse olen harrastanut aikanaan 20h viikossa urheilua, ja valitettavasti pää ei ole tajunnut, että en voi syödä samanlailla kuin silloin. Aikanaan 64kg oli lähes pelkkää lihasta, nykyään reisistä huomaa sen olevan jotain muutakin.. Tosin jos lähtisin salille, uskoisin lihasmassan palautuvan suht nopeasti. Eli ei ne pelkät kilot vaa'assa kerro koko totuutta.

Joo totta tuo lihasjuttukin. Minulla on varmaan tämän liikuntadietin aikana lihasmassa kasvanut. Olen ennekin liikkunut mutta nyt pallopelien lisäksi kuntosalia, uintia jne.
Kyllä me vielä kesäkuntoon päästään, viimeistään ensi kesäksi. ;)

Yhteistyössä