Laihduin kahdessa viikossa 4 kiloa normaalipainon sisällä, kun poistin hiilarit, nyt kävi sitten näin:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilalle meni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pilalle meni

Vieras
Eilen vedin hesemätöt, päälle pussi karkkia, olutta ja vielä tänään tuossa aamulla jäätelöä ja muuta paskaa.

Oltiin muutaman kaverin kanssa iltaa istumassa ja he tykkäävät aika paljon herkuista. Sitten niitä piti hakea, en kehdannut kieltäytyä ja samassa hetkessä mulle tuotiinkin jo hampparia ja ranskalaisia nenän eteen, koska eivät tiedä, että laihdutan ja ennen olen aina niitä syönyt. Sitten olutta päälle ja dooley's likööriä pullo tyttöjen kanssa, jälkkäriksi kunnon setti karkkia.

Aamulla piti lähteä käymään vielä jäätelöllä uudessa jäätelöbaarissa, ennen kuin kaveri lähtee junalle.

Olo on aika kauhea:x Mä olen hirveän perso makealle ja pääsin kahdessa viikossa makeasta täysin melkein eroon hiilarittomalla ruoalla ja rasvalla, mut nyt taas tekee mieli mässyttää kaikki mahdollinen, vanha kunnon turvotus tuli taas kylään ja olo on kamala. Mun ei edes tehnyt aluksi mieli, mutta sitten kun oli hampparit vetäisty, niin johan alkoi ruokahalu kasvaa.

Nyt myös ymmärrän miten kohtuuttoman paljon olen mässännyt ystävieni kanssa joskus, tuo oli ihan normisettiä viikonloppuillalle.

Nyt pelkään, että en pääse enää ruotuun, tekisi mieli raahautua lähikauppaan ja hakea paketti jäätelöä ja suklaakastiketta.

mulla oli eilen sama! Munariisipasteijoita uppos, pieniä suklaamunia, riisipiirakka ja muutama siideri, taas pöhöttää. Mut älä lannistu, ei ne kilot sulle takasin hetkessä tuu, turvotuskin häviää viikossa. :hug: Nyt uus tsemppi päälle!

No eihän sun peli oo menetetty mitenkään...Jatkat vaan mihin jäit. Kromi ainakin vienyt mun makean nälkää ja pepsi max vie kans , jos oikee tekee mieli makeeta.

No mutta ota tää opetuksena! Musta oli hyvä, kun toiseksi vikana sanoit tajunneesi herkkujen määrän. Sehän kertoo siitä, että tuo ei ole enää normaalia sulle vaan olet nähnyt jo sen päivän, jolloin pärjäät ilmankin. Päätä nyt nähdä se päivä, jolloin tämä oli vain yksi repsahdus muuten tarkemman ruokavalion noudattamisessa :)

Ei sitä dieettiä ihan orjallisesti kannata noudattaakaan. Minä pidin viikossa yhden syö mitä vain päivä, hetklen päästä se oli kerran kahdessa viikossa, kun ei yksinkertaisesti tehnyt mieli ja lopulta kerran kuukaudessa. Jos sinä hysteerisenä sitä noudatat 100% niin jää pian kokonaan. Ei muutaku huomenna uudestaan alotus.

Ei kannata antaa tollaisen pienen repsahduksen lannistaa, laihduttaminen on pitkä prosessi ja siihen kuuluu myös vastoinkäymisiä. Harva pystyy sormia napsauttamalla siirtymään jokapäiväisestä mässyttelystä tiukkaan dieettiin. Kannattaa antaa itselleen lupa löysätä nutturaa vaikka kerran viikossa, ja herkutella vähän. Sehän vain piristää aineenvaihduntaa. Itse olen yrittänyt nyt tammikuusta asti laihduttaa ja siihen on mahtunut kyllä muutamat mäkkäriruuat ja suklaat ym. Tärkeintä on se että mässyttely on vähentynyt ja terveellinen ruokailu lisääntynyt, eikö vaan?

Juu, eiköhän tää tästä. Nyt vain tuli taas se kamala makenahimo takaisin, kun se lähti melkein kokonaan jo. Näinä hetkinä toivon, että asuisin 20 km päässä lähimmästä kaupasta...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juu, eiköhän tää tästä. Nyt vain tuli taas se kamala makenahimo takaisin, kun se lähti melkein kokonaan jo. Näinä hetkinä toivon, että asuisin 20 km päässä lähimmästä kaupasta...

Lähde lenkille ilman rahapussia :D

Hei!

Selvennyksenä vhh-ruokavaliosta tietämättömille, jotka tätä ketjua lukevat...

Vähähiilihydraattinen tai hiilihydraattitietoinen ruokavalio, elämäntapa EI ole hiilihydraatiton, vaan hiilihydraatit otetaan hyvistä lähteistä: kasviksista, marjoista ja esim. maitotuotteista.

Hiilihydraattien määrää rajoitetaan alle 100 g/pvä. Usein rajana vhh:n onnistumiselle pidetään 70 g/pvä, jolloin elimistön insuliinituotanto pysyy maltillisena.

Yhteistyössä