Laihdu 10 kg kuukaudessa-dieetti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 10kg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

10kg

Vieras
Elikkäs tämä dieetti. Tästä un puuttuu kokonaan lounas niin voiko välipalan syödä lounaan paikalla ja sitten päviällisen välipalan paikalla. Onko merkitystä?

Aamiainen:

- Pieni annos kaurapuuroa
- Ruisleipä pala (+ kinkkusiivu+tomaatti+kurkku)
- Maitoa 2dl (rasvaton)
- Vesi 2dl
- Hedelmiä

Päivällinen:

- Broilerin file leike 2kpl (mausta wok kastikkeilla, grillausmaustetta suolan sijaan)
- Salaattia
- Maitoa 2dl (rasvaton)
- Vesi 2dl
- Banaani 1kpl

Välipala:

- Vesi 2dl
- Hedelmiä

Illalla:

- Munakas (2kpl, munaa,kinkkua,tomaattia, hitunen suolaa)
- Maitoa 2dl (rasvaton)
- Vesi 2dl
- Olvin kevyt omena limonadia (uutuus 26kcal 100g)
- Hedelmiä

Tepsiiks toi kaikille varmasti? Eli jos syön noin kuukauden ajan, painan kuun lopussa about 33 kiloa. Eeen usko että toimii. :) luulempa että lihoisin noilla eväillä.

tuo on ihan hyvä mutta käärisin lisäksi itseni kelmuun ja kävisin joka päivä saunassa.
Vettä voisi juoda vähän enemmän ja limsan korvata kaljalla (paljon hyviä vitamiineja)
-5kg on saletti

Tää oli täällä joku aika sitten. Joku oli itse keksinyt,et miten laihtuu ns helpposti ja varmasti.
Laskin et tuossa on n 1200kcal eli ei tuos nyt mahdotonta määrää kyl ole joten en tiesä miksi jotkut tuolla muka voisi lihoa

Suola ja rasva on tärkeitä olla mukana ruokavaliossa. Kunhan ne on oikeanlaisia, eli luonnollisia.

Tuohan koostuu lähinnä hiilarista... Verensokerit pomppii ees taas ja nälkä jatkuvasti. Kivaa.

Miten joku voi lihota tuolla ruokavaliolla?Itse laihtuisin n.200g päivä noilla syömisillä,jos hedelmiä kohdassa siis söisin esim.omenan.Tuossa ei oikeasti ole hirveästi kaloreita,ettekö te liiku ollenkaan tai onko teil tosi uono aineenvaihdunta?

[QUOTE="ellinoora";29281257]Miten joku voi lihota tuolla ruokavaliolla?Itse laihtuisin n.200g päivä noilla syömisillä,jos hedelmiä kohdassa siis söisin esim.omenan.Tuossa ei oikeasti ole hirveästi kaloreita,ettekö te liiku ollenkaan tai onko teil tosi uono aineenvaihdunta?[/QUOTE]

Olen sairaslomalla, joten ei töitä/kovaa liikuntaa.
Plus syön lääkkeitä, mitkä ei ainakaan edistä laihtumista.

Nuorempana sain syödä mitä vain järjettömiä määriä lihomatta, mutta nykyään minun täytyy liikkua helvetisti todella niukalla ruokavaliolla laihtuakseni. Tiedä sitten mistä johtuu.

Minusta tuossa on aika hyvin ilmoitettu määrät.

Hedelmiä? Ei ole ilmoitettu määrää eikä laatua. Hedelmät sisältävät usein paljon hiilareita, eivätkä ole mitäön laihduttajan ruokaa. Esim rypäleet ja banaani ovat todella huonoja vaihtoehtoja. Jos oikeasti haluat laihtua syö kasviksia ja marjoja hedelmien sijasta. Lisäksi tuo dietti ei sisällä yhtään rasvaa, joten sitä kituu koko ajan. Rasvaakin pitää olla.

Hedelmiä? Ei ole ilmoitettu määrää eikä laatua. Hedelmät sisältävät usein paljon hiilareita, eivätkä ole mitäön laihduttajan ruokaa. Esim rypäleet ja banaani ovat todella huonoja vaihtoehtoja. Jos oikeasti haluat laihtua syö kasviksia ja marjoja hedelmien sijasta. Lisäksi tuo dietti ei sisällä yhtään rasvaa, joten sitä kituu koko ajan. Rasvaakin pitää olla.

Mä laskin omenan ja mandariinin mukaan, molempia 1 aina silloin kun sanottiin hedelmiä :)Banaani oli erikseen mainittu