Laihat ja normaalipainoiset ruokailustanne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultahamsteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaihtelee. Nuudelia+muutama leipä,usein syön annoksen ihan "päivällisruokaa" joskus jopa kaksi kertaa illassa/yössä:D Ja ei mitään pieniä annoksia..

Tänään söin iltapalaksi 3leipää, 4palaa vesimelonia, pari kourallista karkkia ja mehua.

Pari kolme kertaa viikossa syön iltasin karkkia tai jäätelöä(tai molempia)...koska on pakko, ne kutsuu mua!:whistle:

En ole kovin terveellinen joten en voi vetää kunniaa siitä että olen hoikka...:ashamed:

Näyttää siltä että samaan painoon tullaan nyt raskauden jälkeenkin :o Lapamato? :D

Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Vaihtelee. Nuudelia+muutama leipä,usein syön annoksen ihan "päivällisruokaa" joskus jopa kaksi kertaa illassa/yössä:D Ja ei mitään pieniä annoksia..

Tänään söin iltapalaksi 3leipää, 4palaa vesimelonia, pari kourallista karkkia ja mehua.

Pari kolme kertaa viikossa syön iltasin karkkia tai jäätelöä(tai molempia)...koska on pakko, ne kutsuu mua!:whistle:

En ole kovin terveellinen joten en voi vetää kunniaa siitä että olen hoikka...:ashamed:

Näyttää siltä että samaan painoon tullaan nyt raskauden jälkeenkin :o Lapamato? :D

IIIKK!!! "Repii hiuksia" Miksi mä en saa itteeni siihen ihanaan 174cm ja 60kg, mitä elämäni ekat 30v olin. Raskaana ei painoo tullut liikaa, mut se ei vaan lähde pois!!! Siinä se maha vaan on!!!!

Se riippuu siitä, kuinka paljon olen syönyt päivän mittaan. Yleensä syömiseni painottuvat kyllä iltapäivään ja iltaan.
Esimerkiksi eilen illalla söin possufilettä muutaman biitin, lautasellisen nuudeleita, annoksen cesarsalaattia, limua ja jäätelötuutin.

mie vedin eilen iltapalaksi 5 muffinssia, pringes purkin ja 2 dl dippiä :snotty:
toisinaan jää iltapala väliin, josksu teen llämpimiä voileipiä (4kpl) puuroa, lettuja tai jotain muuta hyvää.. sitten sipsuja jne.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:

Ei välttämättä tartte lapamatoakaan. =)
Kyllä mä olen jokaisen raskauden jälkeen viimeistään muutamassa kuukaudessa päätynyt siihen iänikuiseen 48 kiloon.

Tämä neljäs on nyt siis sen vajaan kuukauden, taidan painaa 51kg, ja olen varma että ne loputkin 3kg häviää taas kyllä ihan pyytämättäkin.

Muoks. Vai onkohan mussakin asunut 6 vuotta lapamato, josta mä en ole tietoinen? :x :o

Alkuperäinen kirjoittaja kultahamsteri:
Mitä syötte iltapalaksi? Millasia annoksia?

Ennen en syönyt mitään iltaisin eli viimeisen aterian söin viiden kuuden aikaan. Nykyään saatan jotain pientä syödä esim. leivän tai hedelmiä.

Viime aikoina olen muuten syönyt aika paljon sokeripitoista, korvaan siis normiaterioita mussuttamalla sokeria :/ En kuitenkaan ole lihonut, päinvastoin! Johtuu siitä, että liikun niin paljon, että käytännössä voin syödä mitä huvittaa :D

Yhteistyössä