Laihat ja normaalipainoiset ruokailustanne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultahamsteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Normaalipainoinen olen, iltapala on määrällisesti esim. 2 leipää ja teetä.

Tosin tälläkin hetkellä natustan sipsejä sen sijaan... :ashamed: :snotty:

Yleensä kaksi viipaletta ruisleipää, päällä juusto+kinkku+levite, jogurtti sekä lasi maitoa. Viikonloppuina tulee mässättyä sipsiä ym, eikä varsinaista iltapalaa.

Iltapala kattaa sen suurimman osan päivän syömisistä. Tuntuu ettei päivällä vain ehdi. Eli syön mitä sattuu ja kuinka paljon vain.
En varmaan ollut mitenkään avuksi kyllä...

Syön yleensä illalla pari leipää, ja teetä, ehkä jugurttia lisäksi.

Yleensä syön tasaisin pitkin päivää. Muutamana iltana syön kyllä karkkia ja suklaata kun lapsi käynyt nukkumaan :D Siis iltapalan jälkeen tietenkin..

bmi 19, syön illalla yleensä ison satsin puuroa banaanin ja maidon kanssa, leivän tai kaksi juustolla, kinkulla ja tomaatilla. Joskus lisäksi jogurttia, jätskiä tms.
Iltaisin saan syödä rauhassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja leea:
bmi 19, syön illalla yleensä ison satsin puuroa banaanin ja maidon kanssa, leivän tai kaksi juustolla, kinkulla ja tomaatilla. Joskus lisäksi jogurttia, jätskiä tms.
Iltaisin saan syödä rauhassa :)

2 leipää kinkulla tai juustolla,sekä jugurttia rahkalla. Syön 5 ateriaa päivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Tässä on nyt mennyt täys lautasellinen nakkikeittoa, reiluhko pala suklaakakkua ja muki applesiinituoremehua. Noin niinkun alkupalaksi. Harkitsen, söisinkö vielä pari pientä possupihviä ja salaatinjämiä, jälkiruuaksi vois kiskaista vaikka jäätelön :p

Siinon nainen mun makuuni, vaikken sinänsä naisista ees tykkää! :D

Tässä on nyt mennyt täys lautasellinen nakkikeittoa, reiluhko pala suklaakakkua ja muki applesiinituoremehua. Noin niinkun alkupalaksi. Harkitsen, söisinkö vielä pari pientä possupihviä ja salaatinjämiä, jälkiruuaksi vois kiskaista vaikka jäätelön :p

paksuna?

Alkuperäinen kirjoittaja 3:

paksuna?

En enää, tuo meidän neljäs on nyt vajaan 1kk.

Mä oon aina lihonnut vain raskausaikoina, mut alunperin oon ollut laiha, niinkuin äitinikin. En vaan oo saanut raskauskiloja pois. Mulla on tapana syödä iltaisin salaatti ja omena teetä.

syön aina mitä tekee mieli.
tykkään hyvästä tuoreesta leivästä (ei lisäaineita) ja päälle voita ja paksusti juustoa ja tomaattia.
tänään soin saunan jälkeen sipsiä, karkkia ja lihiksen.

Iltaruoka oli tänään täytekakku-fetapiirakka-pikkuleivät -linjaa joten iltapalaksi pari paahdettua ruisleipää kinkulla, juustolla, vihanneksilla ym.. Päivällä viimeksi syönyt kanakeittoa ns. oikeana ruokana. Mut nyt siis jälkkäriksi kahvia ja pala täytekakkua kaapista, ehkä sitä piirakkaakin... :D

Yhteistyössä