Mites se nyt menikään et kun pudottaa painoa niin pitikö perunaa ja makaronia ja riisiä vähentää myös vai saiko niitä syödä ihan normaalisti.Eikö makaronista saa ainakin aika paljon hiilareita joka ei ole hyväksi?
Makaroonit ja riisit kannattaa vaihtaa tummiin.Mie olen nyt laihiksella syönyt tosi vähän pottua yms..syön ruualla yleensä pihvin (kanaa,possua,kalaa)ja puoli lautasellista kasviksia..tulee masu täyteen.
noissa on paljo hiilareita, toiset suosittelee vähentämään niitä toiset taas sanoo ett'ä lisätä potun määrää.. ite vähennän annoskokoa ja paljonkasviksia tilalle. en syö muuten pottua kuin ranskalaisina..
Mä olen jättänyt makaroonit ja riisit vähemmälle. Tai jos tekee mieli niin tummaa. Perunaa, perunaa, perunaa et mä en vaan kyllästy siihen varmaan ikinä.
No mä ennen kakkosta olin laihiksella viimeksi ja söin lähinnä vain makaronia kun jotenkin luulin että se on hyvä asia..oli tosin tummaa tai niitä ei tavallisia mut eihän se nyt toiminut.Mä en ole potun ystävä niin mietin sitten että jaa no mitä kanan tai pihvin kanssa sitten oikein syö..
Mulle kans terkkari sanoi että syön liian vähän perunaa ja leipää päivässä mutta teen sen tarkotuksella varsinkin niinä päivinä kun en liiku paljoa, on vain asioilla käyntiä joko kävellen tai pyörällä. Mutta jos pyöräilen esim pitemmän matkan niin silloin lisään molempia ettei elimistö rupea panttaamaan jos syö liian vähän ja liikkuu enemmän.