V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Kai se riippuu lapsen yleisvoinnistakin. Lähtisitkö itse sairaana reissuun?
Kyllä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Kai se riippuu lapsen yleisvoinnistakin. Lähtisitkö itse sairaana reissuun?
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Kai se riippuu lapsen yleisvoinnistakin. Lähtisitkö itse sairaana reissuun?
ap totesi, että lapsi on hyvinvoiva...
kannattaisi lukea varmaan aloitukset, joihin vastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:Joo kiitos vaan sille ihanalle, joka lähti sairaana reissuun! Itämisajan perusteella saatiin tää vatsatauti hotellista. Koko perheen kävi tauti läpi ja mattoja ja vaatteita ollaan jouduttu heittämään roskiin. Kunpa sais sen vihulaisen kiinni, joka kipeenä lähti lomalle ja "ihan vaan hotellihuoneessa hengaili"! Näin ne epidemiat leviää! Ei ole sama juttu kuin vesirokko, mutta silti... MURRRR!
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:Joo kiitos vaan sille ihanalle, joka lähti sairaana reissuun! Itämisajan perusteella saatiin tää vatsatauti hotellista. Koko perheen kävi tauti läpi ja mattoja ja vaatteita ollaan jouduttu heittämään roskiin. Kunpa sais sen vihulaisen kiinni, joka kipeenä lähti lomalle ja "ihan vaan hotellihuoneessa hengaili"! Näin ne epidemiat leviää! Ei ole sama juttu kuin vesirokko, mutta silti... MURRRR!
No ei todellakaan ole sama juttu! Luuletko toisaan että joku lähtee reissuun (=autoon) oksentelevien lasten kanssa? Eiköhän vaan tässäkin ole käynyt niin että tauti on alkanut vasta reissussa. Ja mä en ainakaan lähtis POIS sieltä hotellista enää siinä vaiheessa jos porukka alkaa oksentaa.