LÄHTISITKÖ YKSIN uimarannalle vajaa 2v:n ja 6v:n kannsa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä en lähde yksin edes kolmivuotiaan kanssa kun se ei sekuntiakaan oo aloillaan ni ei voi jättää tavaroita mihinkää ku sen perässä saa juosta pisin mettiä ja rantaa :/

Ihana uhma,mä en muuta sano.

Juu. Oon käynyt yksin lasten kanssa, jotka 1v9kk, 3,5v ja 5v3kk. 5v osaa uida, keskimmäinen on vaan enemmän kiinnostunut rantaleikeistä ämpäreiden kans ku uimisesta. Oon aina vedessä lasten lähellä.

täh!?! Kyllä mä ainakin olen lähes joka päivä hellepäiviä 5v pojan ja 2v kaksosten kanssa rannalla. 5v osaa jo joten kuten uida muttei kuitenkaan niin että luottaisin hänet silmieni alta.. 2v kaksoset ei luonnollisesti osaa uida. Kyllä minun lapseni siellä leikkivät mutta näen heidät kokoajan kun pysyttelevät lähelläni.

Rannalle vaan!

Mulla on 5v poika ja vuoden vanha tyttö.. 5v tottelee jo ja ymmärtää ettei voi juosta pitkin maita ja mantuja koska minun pitää vahtia myös pikkusiskoa.
Kyllä sinunkin 6v jo varmasti ymmärtää säännöt kun sovitte ne ennen lähtöä? Hänhän menee jo kohta kouluun?

Mä en. En tykkää olla rannalla, enkä varsinkaan uima- asussa siellä vedessä hytisemässä. Toisekseen mein 4-v on ollut pienestä saakka niin päätön vedessä että menee suoraa päätä niin syvälle ettei jalat yllä pohjaan :snotty:
Jos se isompikin olisi yhtä päätön, niin en todellakaan lähtisi. Jos olsivat rauhallisesti rantavedessä tai tekisivät hiekkalinnoja, niin sitten lähtisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Normaalitilanteessa juu. Jos on erityisen hankalia lapsia tai erityisen vaarallinen ranta jne niin silloin toki menisi harkintaan.

Ranta on ihan turvallinen - ei äkkisyvää. Pienempi nyt ei vielä juurikaan kuuntele kieltoja vaan vaeltelee sinne tänne ja kävelee niin syvälle kuin antas mennä.
isompi kyllä ymmärtää tottakai, mutta menee syvälle hänkin aina jos silmä välttää.

Yhteistyössä