Lähtisitkö matkalle 6 viikkoa ennen laskettua aikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä tehdä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, lähtisin reissuun, koska viikkoa ei ole enempää ja kohde ei ole kauempana. Mutta viikolla 38 en lähtisi enää laivareissulle en edes Tallinnaan, sillä synnyttäminen ulkomailla tai laivassa ei kiinnosta. Pikainen päivämatkakin on tuossa vaiheessa liian rasittava.

Lähdin noilla viikoilla viikon kylpylälomalle perheen kanssa. Vauva oli vielä silloin perätilassa, joten ennen lähtöä ja heti lomalta palattua piti käydä neuvolassa tarkistamassa tarjonta yms. Mutta hyvin sujui reissu kuitenkin!

Oman kunnon mukaan. Minä olin viikkoa ennen laskettua aikaa suolla, jossa ei saappaan varsi riittänyt. Ja edellinen oli syntynyt 33 minuutissa eli jos olisi käynnistynyt, en olisi ehtinyt autolle, saatikka sairaalaan.

Alkuperäinen kirjoittaja 5n äiti;30822403:
Oman kunnon mukaan. Minä olin viikkoa ennen laskettua aikaa suolla, jossa ei saappaan varsi riittänyt. Ja edellinen oli syntynyt 33 minuutissa eli jos olisi käynnistynyt, en olisi ehtinyt autolle, saatikka sairaalaan.

Miksi halusit ottaa riskin?

Alkuperäinen kirjoittaja 5n äiti;30822512:
Ei mitään tuntemuksia, että synnytys alkaisi. Oli syksy ja olimme marjassa. Minä en ole koskaan kokenut että raskauksien vuoksi pitäisi jämähtää kotiin, jos vaivoja ei kerran ole. Ja vielä se, että kaikki raskauteni ovat menneet yli lasketun ajan, niin tämä kyseinenkin sitten meni.

Kotiin jämähtäminen on hieman eri asia kuin syöksysynnytys suolla.

"Ja edellinen oli syntynyt 33 minuutissa eli jos olisi käynnistynyt, en olisi ehtinyt autolle, saatikka sairaalaan."

Mä lähdin viikon kotimaan matkalle viikolla 38. Sektio oli päätetty tehdä viikolla 39+1. Hyvin jaksoin automatkat ja kaiken muunkin, ja sektio sitten tehtinkin sovittuna päivänä reissun jälkeen. Kyllä mä ap:nä lähtisin ilman muuta.

No tässä tapauksessa aikaisemmin ei pääse, ajankohta määräytyy yrityksen tapahtuman mukaan.

Taidanpa kuitenkin lähteä, tai ilmoittaa itseni. Perun sitten, jos ei kunto riitä. Syyn luulisin olevan ymmärrettävä :)

Yhteistyössä