Lähtisinköhän reissuun vai en? Onko lapselle liian pitkä aika erossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ian

Vieras
Minulle tarjoutui mahdollisuus lähteä ulkomaille viikoksi, matkoja ei tarvitse maksaa itse. Poikani on lähdön aikana 2v 9kk. Jäisi isän kanssa kotiin. Onko liian nuori olemaan äidistä viikon erossa?

Mä en näe tuossa mitään ongelmaa. Viikko on kuitenkin mielestäni aika lyhyt aika. Ja kai se isäkin on tuttu ihminen (?). Ja toki sekin vaikuttaa, että onko ollut äidistä miten erossa...että jos ei ole ollut vaikka päivääkään koskaan ja nyt sitten rykästään tuollainen aika, niin toki voi tulla ikävä.

Minusta ei ole, meillä tuon ikäinen oli viikon erossa molemmista vanhemmista ongelmitta. Mutta tietysti lapset ovat erilaisia, toiset ikävöivät enemmän kuin toiset.

Reissuun vaan, isä ja poika saa oikein kunnolla yhteistä aikaa ja "äitivapaata". Varmasti juttu joka jää lapsellekin mielee, positiivisena. Voivat touhuta juttuja joita äipän aikaan ei tehdä ;)

Kiitos vastauksista! :) Kieltämättä ilmainen reissu etelän lämpöön houkuttaa iiiihan vähän. :D Mies on kyllä hoitanut poikaa aina tasavertaisesti kanssani, joten ehkä tässä onkin kysymys siitä pärjääkö äiti ilman lasta? ;)

Kiitos vastauksista! :) Kieltämättä ilmainen reissu etelän lämpöön houkuttaa iiiihan vähän. :D Mies on kyllä hoitanut poikaa aina tasavertaisesti kanssani, joten ehkä tässä onkin kysymys siitä pärjääkö äiti ilman lasta? ;)

Näinpä. Mä olen ollut samanikäisestä 2 yötä erossa ja se on ehdoton maksimi. Ei tulisi mieleenikään lähteä viikoksi mihinkään. En pystyisi nauttimaan koko reissusta ollenkaan ikävän takia :(

Meillä samanikäinen oli 2 yötä mummolassa kun oltiin miehen kanssa reissussa. Viikko meni sitten kiukutellessa kun kotiin tultiin. MUTTA isän kanssa kotona on ihan eri asia kuin ilman vanhempia yökylässä. Itse olen ollut 3 yötä pois kotoa työmatkalla kun poika oli 2 v. 4 kk ja hyvin meni, ei kiukutellut juurikaan eikä muutenkaan tuntunut olevan moksiskaan. Poika on ollut 3 päivää/viikko päiväkodissa vuoden verran eli ihan kokonaan äidin helmoissa ei ole ollut.

Yhteistyössä