V
vieras
Vieras
En osaa päättää. Pilkku tulis puoli kahdelta siellä, tosin itelläki vielä kaljaa on. Kiva ois vaan nähdä ihmisiä.
Päättäkää te mun puolesta! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Et.
Katot sen kohta alkavan leffan tai käy nukkumaan. Huomenna menet sitten ihmisten ilmoille. Ihan päiväsaikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Et.
Katot sen kohta alkavan leffan tai käy nukkumaan. Huomenna menet sitten ihmisten ilmoille. Ihan päiväsaikaan.
Miksi päiväsaikaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Et.
Miksi päiväsaikaan?
No miks yöllä?
Mä tapaisin mielummin selviä ihmisiä (päivällä tähän on suurempi todennäköisyys), en mitään paikallisen vakiodeekuja.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:me ois menty jos ois oltu toisella paikkakunnalla, ei ukolle kelvannu oulun paikalliset prkl :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:me ois menty jos ois oltu toisella paikkakunnalla, ei ukolle kelvannu oulun paikalliset prkl :snotty:
Oulussahan parhaat baarit, Oulusta minäkin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:me ois menty jos ois oltu toisella paikkakunnalla, ei ukolle kelvannu oulun paikalliset prkl :snotty:
raahen paikalliset ois kuulemma kelvannu, pöh sanon minä! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Meidän isännän kyydillä ois päässyt Vihiluodon torpalle, mutta en mä jaksanut tällääntyä sen vuoksi... joten täällä ollaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Meidän isännän kyydillä ois päässyt Vihiluodon torpalle, mutta en mä jaksanut tällääntyä sen vuoksi... joten täällä ollaan![]()
jep, mä en sitten saanutkaan lapsenvahtia järkättyä niin onneksi ollaan täällä :kieh: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Jep, ja ohan ulukona nii kauhian kylymäki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:me ois menty jos ois oltu toisella paikkakunnalla, ei ukolle kelvannu oulun paikalliset prkl :snotty:
raahen paikalliset ois kuulemma kelvannu, pöh sanon minä! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Jep, ja ohan ulukona nii kauhian kylymäki![]()
olin valmis maksaan taksit onnelaan eli 1km matkan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Raahessa olen vuoden asunut, se riitti. Takaisin en menis vaikka maksettais.Mitkä paikat Oulussa sun miehelle ei kelvanneet?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onnela?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Raahessa olen vuoden asunut, se riitti. Takaisin en menis vaikka maksettais.Mitkä paikat Oulussa sun miehelle ei kelvanneet?
mitkään, se ois raahessa halunnu törmätä tuttuihin, on siellä syntynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onnela?![]()
jep :heart: :heart: vai oisko cabaret ollu tänään auki? ukkoa ei kyl jälkimmäiseen ois kirveelläkään saanu :|