Lähtisikö mies vaihtoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mietin tässä kaverin tilannetta. On seurustellut yli 1,5v miehen kanssa joka ei välitä ollenkaan kaverin lapsesta, seurustelun aikana mies on katsonut kaksi kertaa lapsen perään, mutta yleensä juominen/omat menot on tärkeämpiä ja välillä kaveri jopa joutui ottamaan lapsen mukaan töihin, kun ei hoitajaa löytynyt ja mies makasi mieluummin yksin kotona, kun katsoi lasta muutaman tunnin :o Mies ei puhu lapselle ja yleensä mies nukkuu yöt sohvalla, kun lapsi nukkuu samassa huoneessa...
Minä en tuollaista miestä katselisi edes kuukautta, kaikista tärkeintä on se, että lapsi tuntee itsensä hyväksytyksi ja rakastetuksi... tuossa tuskin lapsikaan on onnellinen. Vaikka ehkä on vaikea löytää mies joka hyväksyy lapsen edellisestä suhteesta, mutta tuollaista en kuitenkaan katsoisi.
Minulla onneksi niin hyvä tilanne, että nykyinen rakastaa lapsiani enemmän kuin biologinen isä.

no en usko että pystyisin tuommosen kanssa olemaan. lapseni on minulle kuitenkin se tärkein, se rakkain, se ainoain. ainoa jonka tunteilla on merkitystä. jos mahdollinen tuleva mies ei lastani hyväksyisi niin sitten hän ei oikeesti hyväksyisi minuakaan. :/

En ikinä olisi sellaisen miehen kanssa joka ei hyväksyisi lapsiani. Samassa paketissahan me tultaisiin, sekä minä että muksut.
Ei tosin oo ajankohtainen aihe omassa elämässä, mutta silti...

Mä en ymmärrä, että kuinka se edes haluaa yrittää tuommosen miehen kanssa, kun onhan se jo huomattu, ettei sille järki kasva. Lapsella tuossa on varmasti aika vaikeat oltavat, vaikka onkin aika pieni. Luulisi, että 1,5v jälkeen on miehellä edes jonkinlaisia tunteita lasta kohtaan, kun kuitenkin lapsi oli vasta vuoden ikäinen kun alkoivat seurustelemaan.

Yhteistyössä