LAHTI KirppisKajossa lastenpäivät =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vesku 32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vesku 32

Vieras
Eli tavallista enemmän lasten vaatteita/kenkiä/tarvikkeita/leluja/kirjoja myynnissä useissa pöydissä. Kipaisepa siis halvoille kaupoille!

KirppisKajo Vesku 32

mahtaako olla kans tavallista parempaakin tavaraa, mä kun olen törmännyt tuolla vain kauheisiin lumppuihin ja lähinnä roskiskamaan ja jos siel joskus olis joku hyväkin tavara ollut ni hinnat on kyl ollu tosi kovat.

Asian ohi kysäisen, että kantsiiko nyt viedä kirppiksille tavaraa, kun alkaa alet. Kaupasta saa halvalla vaatteita.

Mulla olis sellaset 5 jätesäkillistä lasten vaatteita (ihan perusvaatteita, osa erinomaisessa kunnossa, osassa näkyy käytön jälken nukkana). Pitääkö odottaa syksyyn, sitten vois ottaa kirppispöydän?

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Asian ohi kysäisen, että kantsiiko nyt viedä kirppiksille tavaraa, kun alkaa alet. Kaupasta saa halvalla vaatteita.

Mulla olis sellaset 5 jätesäkillistä lasten vaatteita (ihan perusvaatteita, osa erinomaisessa kunnossa, osassa näkyy käytön jälken nukkana). Pitääkö odottaa syksyyn, sitten vois ottaa kirppispöydän?

Mulla oli kirpparipöytä tuossa kuun vaihteessa ja nettosin 190e. Vaikka tuskin koulunloppumisviikonloppuna (sanahirviö!!) oli kovinkaan paljon asiakkaita.. Mutta oli mulla kyllä hirveesti tavaraakin ja kotiinkin jäi vielä viemistä. "Huonoimmat" kippasin Uffelle :)

Kiitti vinkistä :) Kävin tänään ja löysin vaikka mitä! Ja halvalla!
Uusi, laput kiinni Reimatec-toppahaalari 13e (on se sama haalari, minkä on saanut kylkiäisenä ainakin Meidän Perhe-lehden ystävätilauksesta). Mutta halpa se oli, hintalapussa 99e. :)

Sitten löytyi tytölle ihania söpöyksiä, saldona yksi Meandin sydänpaita 3e, Hello Kitty-tunikamekko 2e, parit legginssit 1e ja 0,50e, Nalle Puh-saappaat 1e ja uusi satukirja 1e.
Pojalle taas housut x 3 yht. 9,50e ja puuhapeten isot Tatu+peräkärry ja Kippi yht. 6e.

Mutta hiljaista siellä kirppiksellä kyllä oli, joten rauhassa sain penkoa :)

Alkuperäinen kirjoittaja kiitti:
Kiitti vinkistä :) Kävin tänään ja löysin vaikka mitä! Ja halvalla!
Uusi, laput kiinni Reimatec-toppahaalari 13e (on se sama haalari, minkä on saanut kylkiäisenä ainakin Meidän Perhe-lehden ystävätilauksesta). Mutta halpa se oli, hintalapussa 99e. :)

Sitten löytyi tytölle ihania söpöyksiä, saldona yksi Meandin sydänpaita 3e, Hello Kitty-tunikamekko 2e, parit legginssit 1e ja 0,50e, Nalle Puh-saappaat 1e ja uusi satukirja 1e.
Pojalle taas housut x 3 yht. 9,50e ja puuhapeten isot Tatu+peräkärry ja Kippi yht. 6e.

Mutta hiljaista siellä kirppiksellä kyllä oli, joten rauhassa sain penkoa :)

Mihinköhän mä kippaisin tuon tytön huomenna että sais mennä rauhassa penkomaan
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Harmi kun mä huomasin tän vasta nyt :/
Kävin tänään Wiikarissa mut siellä oli aikas huonot valikoimat ja kovat hinnat.

Ei se siis ollu mikään yks päivä, vaan siellä nyt vaan sattuu olemaan tavallista enemmän lastenjuttuja, näin asiakkaan näkökulmasta katsottuna. Ehkä on vielä huomennakin, en tiiä..

Viikari menettää kaikki asiakkaat ja myyjät sen tympeen omistajan takia, joka kailottaa suureen ääneen asiakkaiden/myyjien asioista/tavaroista ja vielä tosi rumaan sävyyn.. On kyllä muutkin huomannu ja siksi siellä on puolet pöydistä sen omia pöytiä ja 1/4 muitten myyjien ja 1/4 osa tyhjillään..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Harmi kun mä huomasin tän vasta nyt :/
Kävin tänään Wiikarissa mut siellä oli aikas huonot valikoimat ja kovat hinnat.

Ei se siis ollu mikään yks päivä, vaan siellä nyt vaan sattuu olemaan tavallista enemmän lastenjuttuja, näin asiakkaan näkökulmasta katsottuna. Ehkä on vielä huomennakin, en tiiä..

Niin joo mut kun mä asun Heinolassa ja just tänään käytiin muilla asioilla Lahdessa ja kiertelin sen wiikarin ja kontin...
Kun ei täältä viitti ihan joka päivä lähtee lahteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Viikari menettää kaikki asiakkaat ja myyjät sen tympeen omistajan takia, joka kailottaa suureen ääneen asiakkaiden/myyjien asioista/tavaroista ja vielä tosi rumaan sävyyn.. On kyllä muutkin huomannu ja siksi siellä on puolet pöydistä sen omia pöytiä ja 1/4 muitten myyjien ja 1/4 osa tyhjillään..

Mä kattelinkii että oli aikas tyhjän oloista kun siellä tänään kävin.
Nyt siellä oli töissä vaan joku mies joka istu koko ajan siinä välikössä koneella.

Kyllä siellä Kajossa ainakin tänään oli vielä useampi lastenvaatepöytä ja kerrankin minä tein löytöjä! ;) Tämä kirppari oli minulle ihan uusi tuttavuus, ei kyllä muuten sen kummempi, ihan siisti paikka kyllä, mutta sattui vaan olemaan "hyvien myyjien" pöytiä useita. Myös itselleni löysin kesävaatteita, farkkucaprit ja pari toppia.

Yhteistyössä