lahti hoi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ä2x
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ä2x

Vieras
Eikö lahdesta löydy enää äiti seuraa ollenkaan???
Kahvittelu ja juttuseuraa kaipailis työssäkäyvä äippä 25v. ja pojat 5v. ja 3v.Ystäviä kun ei koskaan ole liikaa
=)

juu, täällä samanikäinen äippä ei ihan lahdesta mutta hyvin likeltä, poika 6kk. eikä ystäviä koskaan liikaa, joten laita viestiä tulemaan, niin jutusltellaan ja vaikka kahvitellaan joskus.

täälä olis pian 24v äippä lahdesta..=) tyttö on 1v4kk ja mieskin on talossa..=)

vuosi tulee nyt täyteen asumista täälä ja kamuja ei kamalasti oo kertynyt vielä! tervetulleita ovat kaikki..=)

saa laittaa yv:tä..=)

Justiinalle!Mullekin saa laittaa viestiä tulemaan.asustelemme nastolan suunnassa, meil kaksi pientä lasta ja tavallinen perhe.Ja ystäviä ei koskaan liikaa!!Olis kiva tutustua! =)

Hei Justiina 68!

Olen 28 -vuotias seitsemän viikkoisen tytön äiti. Olemme välillä mieheni mukana hänen töissään Vääksyssä. Olisi mukava saada sieltäkin kavereita. Kirjoittele tänne, jos haluat tutustua.
Terveisin Nessu

Hei Nessu tässä on mun sähköpostiosoite niin kirjoittele. Olisi ihan kiva tutustua kun mä olen kotiäitinä niin on aikaa tavata ystäviä. Asumme Vääksyssä omakotitalossa.
miami_vice@luukku.com

PS: Saa kaikki kirjoittaa ketkä vaan homaa osoitteeni. :attn:
PS:Ystäviä ei ole koskaa liikaa

Heissan!

Täällä myös 23v. äippä Lahdesta jolla tammikuussa 05 syntynyt tytär ja löytyy tuo mieskin talosta.
Lähipiiristä ei noita äitejä lapsineen löydy joten oisi kiva vaihtaa kuulumisia sähköpostitse taikka sitten ihan livenä. Saa laittaa y-viestiä taikka sitten sähköpostia osoitteeseen:
kirppu_2005@hotmail.com

Täällä olisi myös yksi reilu kolmekymppinen kahden pienen lapsen äiti, jolle seura kelpaisi. Poika 3v. ja tyttö on 1½v. Etelä-Lahdessa asustellaan.
Postia saisi mieluusti laittaa; danada@luukku.com

Täällä myös äiti lahdesta vuosimallia-80 ja pojat -03 ja 05.Olen asunut täällä lahdessa vasta muutaman vuoden joten ei ole liikaa ystäviä vielä kertynyt (toki muutama löytyy jo).
Olisi kiva saada kahvi ja juttu seuraa muista lahtelaisista äideistä!
heini_raisanen@hotmail.com

MYY ja tietysti muutkin!!!

Täällä myös kahden pienen lapsen äippä (30-v) Nastolasta. Mulle voi laittaa vaikka y-viestiä tai meilata emali75@luukku.com. =) Kuulemisiin!

Yhteistyössä