Lahti/Asikkala tietävät - suosituksia? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailen minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailen minä

Vieras
Eli ensinnäkin majoituksesta... kumpi parempi Asiakkalassa Vääksyn apteekinmajoitus vai Hotelli Tallukka? Ja pariskuntana ollaan liikkeellä.

Ja mitä muuta suosittelette paikkakunnalta/kunnilta? Jenkkapirtille menossa lauantaitansseihin, mutta esim. ruokapaikkaa tms suositusta? La-su ollaan syyskuun lopulla.

Sen Apteekkimajoituksen likellä oli ainakin se Vääksyn pieni mutta nätti puutalokortteli. Ainakin kannattaa tehdä kävely sitä pitkin toiseen suuntaan ja joenvartta takaisin. Jos on sellainen aika että liikkeet auki (teillä ei ehkä satu niin?) niin kävisin myllyn kaupassa ostamassa jotain makoisia hiutaleita tms ja siinä pullapuodissa mikä oli puutalokorttelissa. Kyllä sieltä varmasti ruokaakin löytää (jotain) mutta ehkä itse kuitenkin kävisin ravintolassa Lahdessa ennemmin... ei kyllä ole kokemusta ruokapaikoista enkä osaa ottaa kantaa yöpaikkaankaan... pieni mutta ihan nätti paikka... rakensivat muutama vuosi sitten näköalatornin sinne rannalle, ehkä sitäkin voisi käydä vilkaisemassa...

Yhteistyössä