P
pipari
Vieras
Onx teistä kukaan käyny Tonttilan uudella kirppiksellä?Kommentteja?Mä sain vaan niin huonoa palvelua että en taida mennä enää...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Miten siellä oli huonoa palvelua?
En yleensä käy kuin Femmatorilla, harvakseltaan sielläkin.
Samaa mäkin oon miettiny ettei oikeastaan kunnon vaatetta löydy enää kirppareiltaAlkuperäinen kirjoittaja **:Oliko siellä paljon lastenvaatetta myynnissä? Kandeeko mennä sinne asti? Kävin eilen Viikarissa ja Femmatorilla ja niissä ei ollut yhtikäs mitään. Vissiin on lastenvaatteet siirtyneet kirppareilta myyntiin tonne huutikseen kun niitä ei enää missään näe.
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:Samaa mäkin oon miettiny ettei oikeastaan kunnon vaatetta löydy enää kirppareiltaAlkuperäinen kirjoittaja **:Oliko siellä paljon lastenvaatetta myynnissä? Kandeeko mennä sinne asti? Kävin eilen Viikarissa ja Femmatorilla ja niissä ei ollut yhtikäs mitään. Vissiin on lastenvaatteet siirtyneet kirppareilta myyntiin tonne huutikseen kun niitä ei enää missään näe.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:He Sikke1!
Olisitko kiinostunut ostamaan minulta tepsun talvikenkiä,kesäkenkiä ja ne on kuin uudenveroisi käy pojille sekä tytöille,niissä ei ole yhtään kulumia?Mul olisi muitakin vaateita Myynissä.Asustelen kunnaksessa punaisessa omakotitalossa.Ottakaa yhte täältä palstalta.