kirppikseltä pölliminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei saisi yleistää mutta,
ainakin eräällä kirppiksellä pyörii valtavasti näitä huntupäisiä naisia ja heillä on tapana kääntää pöytä täysin sekaisin ja lapata tavaraa omaan kassiinsa :(
Joka monasti laitetaan joko rattaiden alle tai siihen verkkokassiin ja eipä tarvitse edes kovin kyylätäkkään kun huomaat jo että kassan ohi vain kuljetaan mitään maksamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Viimes kun mä kävin kirpulla niin poliisi soitti myyjälle ja pyysi sulkemaan yhden paikan, kun on tullut ilmoitus että siinä myydään varastettua tavaraa, joku oli siis tunnistanut omansa, en tiedä sitten miten, mutta niin ne vaan poistettiin sieltä sitten..

Ja sitten on ihmisiä jotka varastaa kaupoista tavaraa ja vie myytäväksi kirpparille, meilläkin on nimiä tiedossa ja tarkkaillaan tiettyjä asiakkaita yhdessä poliisin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä ilmiannan vaikka rasistiksi varmasti täälläkin leimataan:
Ei saisi yleistää mutta,
ainakin eräällä kirppiksellä pyörii valtavasti näitä huntupäisiä naisia ja heillä on tapana kääntää pöytä täysin sekaisin ja lapata tavaraa omaan kassiinsa :(
Joka monasti laitetaan joko rattaiden alle tai siihen verkkokassiin ja eipä tarvitse edes kovin kyylätäkkään kun huomaat jo että kassan ohi vain kuljetaan mitään maksamatta.

totta täällä Turussakin :(

Alkuperäinen kirjoittaja ootteko noin yksinkertaisia:
ei se mitään pöllimistä ole. Mullakin on sattunut pari kertaa että kassa on unohtanut rahastaa tuotteen (kasa nimilappuja vauvanvaatteista siinä rahastettavana). ei siis tosiaan mun vikani, mutta jos tuollaasta ei huomaisi niin sitten te myyjät syytätte että teiltä on varastettu.

Näin on mullekin käynyt ja kotona vasta huomasin. Omatuntoni soimasi pahasti mutten alkanut vaivautumaan yhden 50centin tähden ko. kirppikselle uudestaan. Muuten en kyllä siedä varkaita :|

Viimeksi kun minulla oli pöytä kirpparilla, niin 21 euron edestä katosi tavaraa. Tosin sainkin ihan hyvin, että ei se minua kamalasti haitannut. Mutta kyllä se vähän vie myymisen iloa.