Lahtelaiset!

MielikuvaMe asumme kanssa launeen lähellä. Ennen asunut kouvolassa. Sieltä siis muuttanut. Olen 21-vuotias kahden lapsen äiti. 2- vuotias tytär ja 1kk ikäinen poika. Uudet ystävät enemmän kuin tervetulleita.=)
 
Kaikki vaan täällä selittää mistä ja on ja kuka on ja montako lasta on... :/

Jos nyt jotain konkreettista!?? Olisko hop loppiin lähtijöitä vaikka tiistaina tai keskiviikkona aamupvällä jo??? :wave: Ja jos ilmat suosii olis kiva piipahtaa vaikka launeen puistossa!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Kaikki vaan täällä selittää mistä ja on ja kuka on ja montako lasta on... :/

Jos nyt jotain konkreettista!?? Olisko hop loppiin lähtijöitä vaikka tiistaina tai keskiviikkona aamupvällä jo??? :wave: Ja jos ilmat suosii olis kiva piipahtaa vaikka launeen puistossa!!
Mä lähtisin mutta ollaan päksissä ti ja ke klo 12 :/ kun poitsun yskä tutkimuksia jatketaan.
Muuten kaikki kyllä käy =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Kaikki vaan täällä selittää mistä ja on ja kuka on ja montako lasta on... :/

Jos nyt jotain konkreettista!?? Olisko hop loppiin lähtijöitä vaikka tiistaina tai keskiviikkona aamupvällä jo??? :wave: Ja jos ilmat suosii olis kiva piipahtaa vaikka launeen puistossa!!
Mä lähtisin mutta ollaan päksissä ti ja ke klo 12 :/ kun poitsun yskä tutkimuksia jatketaan.
Muuten kaikki kyllä käy =)
Käviskö sitten iltapäivällä tai sitten torstai? Mulle ei ole muuten väliä ton ajan kanssa, mutta keskimmäinen pääsee aina eskarista 12.30 =) Ja se pitäs sieltä hakea. Sen jälkeenkin käy :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Kaikki vaan täällä selittää mistä ja on ja kuka on ja montako lasta on... :/

Jos nyt jotain konkreettista!?? Olisko hop loppiin lähtijöitä vaikka tiistaina tai keskiviikkona aamupvällä jo??? :wave: Ja jos ilmat suosii olis kiva piipahtaa vaikka launeen puistossa!!
Mä lähtisin mutta ollaan päksissä ti ja ke klo 12 :/ kun poitsun yskä tutkimuksia jatketaan.
Muuten kaikki kyllä käy =)
Käviskö sitten iltapäivällä tai sitten torstai? Mulle ei ole muuten väliä ton ajan kanssa, mutta keskimmäinen pääsee aina eskarista 12.30 =) Ja se pitäs sieltä hakea. Sen jälkeenkin käy :wave:
Me ollaan varmaan kotona vasta neljän pintaan kun joudutaan liikkumaan linja-autolla kun omasta autosta hajosi suutin ja osaa odotellaan Italiasta :/ Kyllä sillä voi ajaa mutta sammuilee miten lystää niin en viitsi lähteä sompailemaan.
Torstaina mun serkkulikka tulee vauvaa katsomaan.
Ensi viikolla ei ole mitään ohjelmaa kuin eskoisen kerho 8.30-11.15 sovitaan sinne joku päivä?
 
KiaralA Täällä myös 21-vuotias kouvolasta muuttanut launeelle..! 6viikkoa laskettuun :) Uudet tuttavuudet enemmän kuin tervetulleita!
Lisäilkään meseen tai laitappa viestiä jos kaipaat juttuseuraa!
eelu69@hotmail.com
 
nti
Täällä on 25v 1vuoden ikäisen äiti lahdesta riihelästä. Leikki-kahvi ja muuten vaan seuraa kaipailee tylsiin arkipäiviin.

Laittakaa yvtä jos joku kanssa seuraa vailla.

Mielikuva mulla olisi yhdistelmät myynnissä. Mut olet varmaa jo ostannut?!
 
nti, kiva että löytyy toisia Riihelässä asuvia äitejä.

Vaikka oon ujo(?) ja saamaton menemään jonnekin muita äitejä tapaamaan.

Ehkä johtuu siitä, ku kommunikointi tapahtuisi papereilla, ellei joku osais viittoa?

 

Yhteistyössä