M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mitäs kummaa. Vaikea uskoa, ettei Suomen Chigagossa ole viikonloppuisin keskellä päivää lapsiystävällisiä ruokaravintoloita.
Ettekö te paikalliset käy koskaan ulkona syömässä?
Heh heh. Tajusit varlmaan, että suomen kielessä ulkona syöminen tarkoittaa usein ravintolassa syömistä. Ja jos et tätä tiennyt, viimeistään asiyhteys olisi tämän paljastanut - siis olettaen, että ymmärrät lukemasi.
Alkuperäinen kirjoittaja mä menisin;28391027:Mänty ravintolaan Hennalassa. Siellä on tosi hyvät ruuat joko listalta tai sit seivovasta pöydästä. Jäkiruuaksi on kahvi/tee ja valitsemasi pulla, lapsille jäätelö. Listalta ainakin puolivuotta sitten amksoi lapsille annos jölkiruokineen otti sitten jäätelön tai pullan niin5e. Lounas taitaa ola jotain 9-11e en muista,mut on viikonloppuna arkea kalliimpi hieman.
Alkuperäinen kirjoittaja mä menisin;28391027:Mänty ravintolaan Hennalassa. Siellä on tosi hyvät ruuat joko listalta tai sit seivovasta pöydästä. Jäkiruuaksi on kahvi/tee ja valitsemasi pulla, lapsille jäätelö. Listalta ainakin puolivuotta sitten amksoi lapsille annos jölkiruokineen otti sitten jäätelön tai pullan niin5e. Lounas taitaa ola jotain 9-11e en muista,mut on viikonloppuna arkea kalliimpi hieman.
Alkuperäinen kirjoittaja sä menisisit;28391042:Oot tainnut ottaa ruuaksi pelkkää "keittoo"
Minä sain sieltä ruokamyrkytyksen viime syksynä.Pari päivää meni pytyllä istuessa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä menisin;28391071:Mitä tarkoita tällä?
Alkuperäinen kirjoittaja sä menisisit;28391086:No kun ottaa "keittoo", eli niitä viinaksia, nin ola?aa arvostelukyky vähän petää ja tluee kirotusvihreitä tekstiin hik, kun on huppeliss