Lahtelaiset hoi!

Juhuu, uudet tuttavuudet ois tervetulleita! Oon melkoisen uusi lahtelainen näet :) Mammalomailen, ja synnytän kohta (toivottavasti mahd pian, la meni jo :D ) mutta kunhan voi ja saa liikkua niin mikä jottei.

Mikäs nyt että lahtelaisten tapaamiset ei yleensä toteudu? Eikö saada järjestettyä, vai eikö ihmiset vaan saavu paikalle?!
 
Heips!

Täällä ilmottautuu yksi äippä jonon jatkoksi mukaan. Olen kotona toistaiseksi, pojalla ikää 1v. Mites sen tapaamisen laita on, me tullaan ainakin heti paikalle kun aika ja paikka sovitaan. Kotona kyhjöttäminen alkaa nimittäin tuntua puulta ja täältä meiltä päin ei näitä mammakavereita tahdo löytyä. :)
 
Jeh, tääkin on elossa täällä kun viimeinkin vaan muistin lopettaa nettipalstailutaukoni :D

Tyttö on nyt 2 kk, joten alkas päästä jo johonkin liikkumaankin! :)

Sähköpostia voi hujauttaa osoitteeseen iitu78(at)gmail.com, jos alkaa tapahtua, tai jos joku on vaan niin aktiivinen :D Mut tavoittaa siitä paremmin!
 
nti
Mäki voisin pikkuneidin kanssa tulla tapaamiseen jos vaan keli on semmonen et viittii lähtee ulos. Minkäs ikäisiä lapsukaisia teillä on? Ja mistäpäin ootte jos ois joku täältä päin itse vaikutan riihelästä.
 

Yhteistyössä