Lahtelaiset äidit / odottajat

Heips.

Olis kyllä kiva tavata muita lahtelaisia äitejä/odottajia. Mutta mä itse en tiedä viitsinkö tulla joskus tapaamiselle (jos sellaista järjestettäisiin), ku mä itse olen kuuro. Ei kai teistä kukaan hallitse viittomakieltä vai mitä? Ja ei varmaan kukaan jaksa kommunikoida kanssani papereilla / kynällä. :p

 
yksinhuoltajaäiti
moi ! olisi todella kiva kirjoitella sun kanssasi ja vaihtaa kuulumisia itselläni on 2kk vanha poika jotn sähköposti osoitteeni on ennijulia5@suomi24.fi B) :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2006 klo 16:08 äityli kirjoitti:
Täällä on ainakin yks joka haluaa sun kans kirjoitella:)
Olen 26v äippä Hollolasta.Poika 1v ja 8kk.
kirjoittele:
heidis_80@luukku.com
jään odottamaan postia sulta:) :flower: :)

Hei! Mäkin olen Hollolasta! Missäpäin Hollolaa asustelet?
 
Me ollaan parin rasakaana olevan kanssa tapailtu tuolla Perhe-Santran tiloissa joka toinen maanantai 12-14. Ensi viikon maanantaina on seuraavat treffit ja olet varmasti tervetullut! :wave:

Itselläni poika 5v ja tyttö 3v ja viikkoja tänään kasassa tasan 40! :headwall:

Pirre, Veeti, Peppi ja Pyry 40+0
 
Asustelen kuntakeskuksessa rivitalon päätyasunnossa.Aviomieheni ja poikani kanssa.Missä päin te asutte?
=)
olishan se mukava saada täältä Hollolasta lissää kavereita:)kirjoittele sähköpostiin:
heidis_80@luukku.com

:flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2006 klo 20:14 EFFICA kirjoitti:
Me ollaan parin rasakaana olevan kanssa tapailtu tuolla Perhe-Santran tiloissa joka toinen maanantai 12-14. Ensi viikon maanantaina on seuraavat treffit ja olet varmasti tervetullut! :wave:

Itselläni poika 5v ja tyttö 3v ja viikkoja tänään kasassa tasan 40! :headwall:

Pirre, Veeti, Peppi ja Pyry 40+0
Hei, joko "Pyry" syntynyt?

Mutta tuo perhe-santra- juttu. Milloin kokoontuminen ja missä.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2006 klo 15:29 Terter kirjoitti:
Heips.

Olis kyllä kiva tavata muita lahtelaisia äitejä/odottajia. Mutta mä itse en tiedä viitsinkö tulla joskus tapaamiselle (jos sellaista järjestettäisiin), ku mä itse olen kuuro. Ei kai teistä kukaan hallitse viittomakieltä vai mitä? Ja ei varmaan kukaan jaksa kommunikoida kanssani papereilla / kynällä. :p
Moikka! Mulle sopis tapaaminen perhe-santrassa, luultavasti huomenna mennään taas sinne. Viittomakieltä en hallitse (suurin osa kirjaimista kyllä, sanoja en mutta opin mielelläni :) ) ja paperille jaksan kirjoitella :)
Profiilissa lisää meistä. Toivottavasti tavataan..!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2006 klo 22:18 Terter kirjoitti:
Onko perhe-santra auki joka päivä vai? Missä paikka on?
Kai vapaudenkadulla vai?
Perhe-santra on vapaudenkadulla, torin laidalla. Ovi on ompelukoneliikkeen ja vieressä, siinä ovessa lukee aukioloajat. Sisällä on tilaa vaunuille. Hissillä ylimmäiseen kerrokseen. Me ollaan tästä kotoa lähdössä kohta, meillä kyllä kestää matkassa, kun ei asuta keskustassa.
 
Moi,

saiskohan ensi kuulle jonkun kerran tapaamisen vaikka keskiviikolle? Onko Santra silloin auki, kun en ole koskaan siellä käynnyt? Vai vieläkö edes enää tapailette?

Mä olen viikolla muina päivinä koulussa (siis 6.12. jälkeen ja sitä ennen joka päivä), mutta olisi kiva tavata muita mammoja.

Terter: oletko Oton äiti? Jos olet, niin sitten tiedät että mä osaisin (tai joskus osasin) hiukan viittoa. Tosin kun sitä ei ole käyttänyt monen moiseen vuoteen, niin on tainnut hiukan taidot ruostua.

Asustelen Hollolassa.

Meillä on kaikkiin yhteydenpito jäänyt kun joona on sairastellut niin paljon. Varmaan ensi kuussa on korvien putkitus, jos se vaikka toisi apua elämään. Lisäksi mulla on ollut tää syksy aivan kamala koulussa, joten nyt kun alkaa helpottaa ainakin koulurintamalla, niin olisi kiva yrittää saada uusia kontakteja.

Mii ja Joona 11/04
 
Meillä on sovitusti nuo treffit aina tuolloin maanantaisin ja ensi maanantaina siis taas!
Mutta Perhe-Santra on auki ti-pe 9-14, jos oikein muistan = ). Sinne vaan reilusti mukaan. Yleensä löytyy aina juttuseuraa ja lapset viihtyy. :D

T.Pirre, Veeti 7/01, Peppi 11/03, Remi 11/06
 
Mä olen maanantait töissä/koulussa. Pitää katsoa jos joku keskiviikko piipahtaisi joonan kanssa. Sitä ei vaan viitsi lähteä ellei varmasti tiedä että siellä joku on, kun ei siinä lähellä asuta.
 
Heissan!
Onko tuo maanantai päivän tapaaminen vain odottajille?
Kun mulla on 06/06 syntynyt poika.. ja olis kiva saada uusia tuttavuuksia?
Mitä siellä perhe santrassa tehdään?
Jos vaikka uskaltaisin tulla käymään.. :D
 
Olet kyllä tervetullut!
Aloitettiin pienellä porukalla, nyt enää pari raskaana olevaa ja muilla vauvat ja vanhempia lapsia! Porukkaan on aina otettu, jos tulijoita löytyy!

Toivottavasti maanantaina nähdään!
 

Yhteistyössä