Lahteen vaunuilu porukka?

Olisko kiinnostusta vaunuilu seuraksi lahteen...poika on nyt 1,3v, minä 26v...kovasti tykätään vaunuilla, mut yksin äitistä se on aikas tylsää... :p :saint:

Et oisko innokkaita mukaan lähtijöitä...?
terkuin, Tiina
 
Äiskä80
Heippa tupsukorva olisi kiva tutustua vaikka asunkin 16 kilsan päässä Lahdesta. Minulla kävi niin että "ystävät" hylkäsi minut kun sai kuulla että olin raskaana! Olen 27v ja poitsu 2v. Laita viestiä tänne jos haluat tutustua!
 
Moips... mun poika on 1v1kk ja vaunuilusta ei tule mitää sillloin kun poika on herellä. Eli osaa jo kävellä ja tahtoo tuota taitoa käyttää.. nukkuu kyllä vielä 1-2 päikkärit niin silloin kyllä kärrittely onnistuu. Missä päin Lahtea asut ketjun aloittaja ja te muut?
 
Heippa vaan kaikki... :) Jos voielä on innostusta vaunuilu/leikkipuisto porukkaan, niin pistetäänkö sähköposti rinki pystyyn? =) Jos on innokkaita, niin pistäkää minulle postia tuittu@hotmail.com osotteeseen, niin minä laitan sitten kaikille yhteistä postia tulemaan...

Jos koittaisi treffit sopia vaikka perhepuistoon joku päivä, jos ilmoja vielä pitelee...=)

terkuin, Tiina
 

Yhteistyössä