Lähteekö tällä 25 kg

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Läskimooses
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Läskimooses

Vieras
Joulukuuhun mennessä. Kuntosali 3 x vk, jumppaa ja kävelyä 2 x vk.

Ruokailua esim

Aamiainen: Smoothie ( mandariini, kiivi, puolikas banaani, raejuusto, tilkka öljyä )

Lounas: Marinoimaton kanan rintafile runsaan salaatin kera, vesi/maitolasi, raejuusto.

Välipala: Maustamaton rahka marjoilla tai aamiaisen smoothie.

Päivällinen: Ns sama kun lounas.

Iltapala: Maustamaton rahka marjoilla tai kananmunaa.

Perunaa voin syödä 1-2 krt vk.

Vettä litkin monta l päivän aikana.

Riippuu hieman että minkä vuoden joulukuuhun. =)

Katselin tuolta http://www.fineli.fi/index.php?lang=fi noita sokeripitoisuuksia mainitsemillesi hedelmille ja kaikki sisältävät aika reilusti sokereita joten hieman epäilen että lähtis ainakaan noin iso kilomäärä tavoittelemassasi ajassa.

Itse olen nyt 5kk:n aikana saanut pudotettua painoani kaikkiaan 27kg. Apuna mulla on tosin ollut VLCD-paasto ensimmäiset 3kk ja sen jälkeen olen opetellut vähähiilihydraattista ruokailua. Eli syön paljon lihaa/kalaa/kanaa sekä salaattia ja vihanneksia sekä aamuisin yleensä puuron. Lisäksi teen fyysistä työtä (kotisiivouksia) ja käyn salilla sen 3-5krt/vko.

Tämä on mun kokemus ja keinoni saada omaa painoani alemmas. Toivottavasti itse saat myös tarvittavat kilot pois. Tsemii!

Teen myös ruumillista työtä 5 krt vk, ohan noi hedelmät parempia kun nykyinen suklaa :) Ainakin nyt jos 15 kg lähtee niin olen tyytyväinen. Kiinteydyn varmasti hurjasti tuona aikana ja tätä vuotta tarkoitin. Ystävä laihdutti vähän samanlaisilla ohjeilla 38 kg 9 kk.

Paras vaihtoehto noille hedelmille olis vihannekset joissa ei ole sokereita mutta vatsan toiminnan kannalta tärkeitä kuituja niistä löytyy. Näin mulle ohjeistettiin kun aloitin oman painonpudotusurakkani. Mulla oli ja on edelleen tässä hommassa mukana ulkopuolinen tsemppari (ei oo personal trainer) jolta saan kysellä neuvoja. Ja yks juttu mitä et kertonut tuossa aloitusviestissäsi on se että juotko päivittäin vettä. Jos juot niin minkä verran. Itse oon huomannut että jano usein "oireilee" samoin kuin nälkä eikä niitä osaa erottaa vaan joskus kun vatsassa murisee ja kiertää niin sitä syö vaikka pitäis juoda.

Tuo linkki minkä laitoin tuohon ekaan omaan viestiini. Sitä kannattaa käyttää. Sieltä löytyy erilaisia juttuja erilaisista ruoka-aineista. Mulle se on ollut todella hyödyllinen ja auttanut välttämään pahoja hiilareita.

Syö lisäksi vielä hyvää rasvaa, lorauta vaikka oliiviöljyä salaattiin tai lisää siihen siemeniä/pähkinöitä. Kyllä tuolla voi lähteä kiloja enemmänkin puolessa vuodessa.

[QUOTE="vieras";23867737]Syö lisäksi vielä hyvää rasvaa, lorauta vaikka oliiviöljyä salaattiin tai lisää siihen siemeniä/pähkinöitä. Kyllä tuolla voi lähteä kiloja enemmänkin puolessa vuodessa.[/QUOTE]

Öljyä juu lorautan smoothie juomaan, salaattien päälle, toi oliiviöljy etoo, ostin jonkun öljyn missä oli sydän merkki, en muista nyt nimee :D

Alkuperäinen kirjoittaja Läskimooses;23867770:
Öljyä juu lorautan smoothie juomaan, salaattien päälle, toi oliiviöljy etoo, ostin jonkun öljyn missä oli sydän merkki, en muista nyt nimee :D

No hyvä, eikä sen tosiaan oo pakko just oliiviöljyä olla :) Mun pitäis kans jättää kaikki turha pois ruokavaliosta (jäljelle jäisi varmaan melko vastaava ruokavalio kui sulla) et pääsis näistä parin vuoden aikana kertyneistä läskeistä eroon.

[QUOTE="vieras";23867811]No hyvä, eikä sen tosiaan oo pakko just oliiviöljyä olla :) Mun pitäis kans jättää kaikki turha pois ruokavaliosta (jäljelle jäisi varmaan melko vastaava ruokavalio kui sulla) et pääsis näistä parin vuoden aikana kertyneistä läskeistä eroon.[/QUOTE]

Tsemii kans sulle. Mä oon vatvonut tätä monta kk, nyt päätin et lähtee ku kattelin valokuvia 2 v takasia missä painoin 70 kg, olen siis pitkä että tuo on normi paino mulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja Läskimooses;23867845:
Tsemii kans sulle. Mä oon vatvonut tätä monta kk, nyt päätin et lähtee ku kattelin valokuvia 2 v takasia missä painoin 70 kg, olen siis pitkä että tuo on normi paino mulle :)

Mulla olis kans 68 kg eka tavoite, sen verran painoin ennen raskautta ja on jo normaalipainon puolella, ja sen jäkeen voisi pudottaa vielä motivaation mukaan. Tyytyväisin olen ollut kolmisen vuotta sitten kun painoin n 60 kiloa ja olin melko lihaksikas ja muutenkin hyväkuntoinen, eikä olemus ollut mitenkään löysä vaikka en ihan normaalipainon alarajalla ollutkaan. :)

Tsemppiä koasti sinnekin, kyllä se siitä lähtee! :)

Yhteistyössä