Alkuperäinen kirjoittaja ap:
NinaTT nyt kysyin mielipiteitä normaaleilta äideiltä. En tarvitse juuri sinun mielipidettä.
AIKA kauheeta mennä parille ja ajatella hetki ITSEÄÄN

IIK!

Olen NIIN itsekäs että haluan aikuinen ihminen käydä "likkojen" kanssa siiderillä ja jutustella, kun vauva on OMAN isänsä kanssa...huh!
Ahaa, sä oot jos siis tosiaan päättäny etukäteen olla kuuntelematta mua ja tulkita mun viestejä ihan miten sattuu. Jos sanon "buu" niin sä varmaan valitat modeille, että olen hyökännyt kimppuusi ja loukannut sinua verisesti. Pitäiskö MUNKIN laittaa CAPSEILLA joka TOINEN sana niin olisin NIIN normaali ja SAISIN sanoa SANOTTAVANI?
Jos sun mielestä oikeasti on kivempaa tuhlata aikaas jossakin räkälässä niin so be it, pidä hauskaa. Mä en sellasta ymmärrä eikä kyllä sun lapseskaan. Mutta eihän se mulle kuulu miten toisia ei kiinnostakaan perhe-elämä.
Eikö muuten riitä, että kävit jo päiväsaikaan leffassa jne? Iltaisin ja öisin äidin turva olis vielä tärkeämpää lapselle. VAIKKA kuinka SE oma ISÄ olisikin PAIKALLA niin sillä tuskin on nisiä ja se tuskin oli raskaana missään välissä.