A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Elli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja miuku:Et puhukaan pään vetämisestä täyteen. Mutta missäs kohtaa mä sanoin että kaikkien muidenkin pitäisi odottaa kaksi vuotta ennen ku lähtevät ns tuulettumaan? Miks sä saat keksiä tollasia satuja mutta vedät palon nenääs jos mä teen samoin?Vaa onko tääki niitä NORMAALIEN äitien etuoikeuksia, saa kuvitella ja kuvittaa toisten sanomisia niinku miltä itestä tuntuu? Eiks ookki aika ärsyttävää?
Toivottavasti ei ole kovinkaan yleistä, että kahden kuukauden ikäisen vauvan äiti on noin huonosti kiintynyt lapseensa. Normaalia se ei missään nimessä ole![]()
Millä OIKEUDELLA KEHTAAT arvoida ap kiintymyssuhdetta omaan lapseensa? Mikä jumala luulet olevasi tässä maailmassa? Tajuisit edes pyytää anteeksi ap:lta. Olet erikoisin ihminen mihin olen törmännyt. Onneksi olen onnistunut pysymään erossa irl noin mustavalkosista ihmisistä
JA ap, älä tosiaan välitä tuon puheista, se on vielä niin nuori ja naivi. Vain hänen tapa on oikea tapa. No, elämä opettaa. Ja taatusti rakastat nyyttiäsi enemmän kuin mitään ja olet paras äiti hänelle![]()
Kiitos. Niin yritän olla!![]()
Et kai jäänyt useamman nikin loukkuun?[/quote]
Useamman nikin loukkuun?