lahjavinkkiä kaivataan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahjaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lahjaton

Vieras
Ystäväni synttärit lähestyy ja mulla ei raksuta yhtään mitä voisin ostaa hänelle lahjaksi. Hän odottaa esikoistaan ja haluaisin lahjan liittyvän jotenkin siihen. Asun ulkomailla, joten mitään kirjoja ym. en voi ostaa. Imetyskorua mietin, mutta kun sekin pitäisin ensin tilata Suomesta ja lähettää sitten ystävälle, joten se tulisi liian kalliiksi. Oletteko te saaneet jotain kivoja lahjoja, joista voisitte antaa vinkkiä minulle? Ei mielellään kovin kallista. Voisin tehdä jotain itsekin, mutta kun en oikein keksi mitä.

Mä kyllä ostaisin jotain ei vauvaan liittyvää. Ainakin itse olen harmitellut sitä, että kun on raskaana, kaikki ajattelevat, että olen vain tuleva Äiti (odotan toista kylläkin jo). Olisi mukava, kun muistettaisiin ihan vain minua Ihmisenä.

Varmasti kuitenkin tulet muistamaan ystävääsi, kun saa lapsen - tällöin voisit ostaa jotain lapseen liittyvää.

Ihana olisi jalkahoito, hierontalahjakortti tms. Mut taitaa olla tosi hankalaa ulkomailta stiä ruveta järkkäämään.

Joku cd vois olla kiva. Äidin kuunnellessa rauhallista musiikkia raskauden aikana rauhoittaa äitiä ja vauvan synnyttyä vauva tunnistaa tutun musiikin.

Yhteistyössä