Lahjavinkkejä kaipailisin!

Elikkäs, veljeni valmistuu ammattikoulusta, autoasentajaksi.. ja haluaisin häntä jotenkin muistaa (ei rahaa lahjaksi) ja olisi kiva jos lahja jollain tapaa myös liittyisi tulevaan ammattiin.. en vaan keksi mitään.. olisiko vinkkejä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 10:28 Niksu kirjoitti:
Työkalupakki ja sinne kaikkea sälää :)
no tota oon miettinytkin, mutte ntajua työkaluista juur mitään :D tai siis en tiedä mitä työkaluja olis sitten järkevintä hankkia :D tosin mun veljelläni on jo omasta takaa jonkin verran noita työkalujakin ennestään..
yksi mitä oon miettinyt on myös ensiapulaukku/paketti autoon, kun se häneltä vielä autostansa uupuu.. se ei kyllä periaatteessa tohon ammattiin liity, mutta..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 10:31 piip kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 10:28 Niksu kirjoitti:
Työkalupakki ja sinne kaikkea sälää :)
no tota oon miettinytkin, mutte ntajua työkaluista juur mitään :D tai siis en tiedä mitä työkaluja olis sitten järkevintä hankkia :D tosin mun veljelläni on jo omasta takaa jonkin verran noita työkalujakin ennestään..
yksi mitä oon miettinyt on myös ensiapulaukku/paketti autoon, kun se häneltä vielä autostansa uupuu.. se ei kyllä periaatteessa tohon ammattiin liity, mutta..
Tää on kyllä hyvä idea - monilla se autosta puuttuu.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 10:31 piip kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 10:28 Niksu kirjoitti:
Työkalupakki ja sinne kaikkea sälää :)
no tota oon miettinytkin, mutte ntajua työkaluista juur mitään :D tai siis en tiedä mitä työkaluja olis sitten järkevintä hankkia :D tosin mun veljelläni on jo omasta takaa jonkin verran noita työkalujakin ennestään..
yksi mitä oon miettinyt on myös ensiapulaukku/paketti autoon, kun se häneltä vielä autostansa uupuu.. se ei kyllä periaatteessa tohon ammattiin liity, mutta..
Mun mielestä tuo ensiapulaukku ois tosi hyvä idea! Ei tuu välttämättä koskaan itsellä hankittua :ashamed:
 
Ensiapupakkausta kannatan minäkin.

Tyttönen antoi nuorelle kummilleen viime jouluna lahjaksi huomioliivin, autoon siis. Lisänä teksti "Olet minulle hyvin tärkeä, muista käyttää tätä jos pimeällä joudut autosta nousemaan kesken matkan".
 
kiitos kaikille vinkeistä :) Taidan siis ostaa sen ensiapupakkauksen ja katsoa josko lisäksi löydän jotain pientä :) Olen vaan niin ylpeä veljestäni ja hän on todella tärkeä minulle, niin haluan muistaa häntä tärkeänä päivänä :)
 

Yhteistyössä