Lahjasi lapselle...

  • Viestiketjun aloittaja PamBoo
  • Ensimmäinen viesti
PamBoo
Varoitus: hempeää tekstiä tulossa!!

Lapsen kanssa tulee tuon tuostakin hetkiä, joiden toivoisi pysyvän mielessä läpi elämän. Kun saisikin ne kaikki pienet yhteiset ilonhetket talletettua aarrearkkuun! Kaikkea ei aina jaksa ja ehdi kirjoittaa muistiin.

Millaisen yhteisen hetken Sinä haluaisit lapsesi muistavan sitten isompana? Mikä on Sinun ominta omaasi, sitä ainutlaatuisuutta, minkä juuri Sinä voit lapsellesi antaa? Jotain sellaista joka nostaisi kyyneleet silmiin. jos kuulisit lapsesi muistelevan sitä sitten aikanaan aikuiseksi vartuttuaan? Eli miksi juuri Sinäolet paras ja ihanin äiti omalle lapsellesi?

PamBoolle rakkaita hetkiä ovat tällä hetkellä yhteiset tarinatuokiot...itsekeksityt sadut, joissa kaikki vielä on mahdollista ja äidin puhallus tai halaus karkottaa kaiken pahan.

Onnellista jokapäiväistä äitienpäivää kaikille äideille :flower: :flower: :flower: ja :hug: :hug: :hug:
 
itse haluaisin että lapseni muistaisivat yhteisen arjen. Se kuinka touhuamme perheenä yhdessä, laitamme ruokaa, leivomme( ja että oppi siirtyisi heille) siivoamme, teemme pihatöitä. Yhteiset retket, mato ongellla, metsässä, marjassa käynti. Talvella hiihtoretket laavulle, kuutamo kelkaillut, kävelyt . Kesän touhut, uinti retket... oikein sellaisia vanhanajan juttuja joita minä itse aina kaiholla muistelen ja siirrän sitä perinnettä omille lapsilleni. Toivon että tämä meidän koti säilyy täälä jonne he sitten tulevat perheineen nauttimaan maaseudun rauhasta.koti pysyisi rakkaana paikkana minne olii aina hyvä palata. Ihan kuin minun entinen kotini on yhä tallella ja minun ja veljieni omistuksessa.. äitikin vielä saa nauttia siitä vaikka asuukin muualla.
Olen äärettömän onnellinen täälä maalla ja huomaan näissä nuorimissa lapsissa sen ilon ja onnen jota saavat asuesaan täälä.

Hyvää kevättä ja hyvää kesää kaikille äideille! :) :flower:
 

Yhteistyössä