Lahjaideaa miehelle 30v?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun miehen 30v synttärit on hyvinkin ajankohtaiset. Ollaan mietitty yhdessä, että mitä sanotaan kavereiden lahjakyselyihin. Tosi vaikeeta. Kaikkea on jo ja mihinkään ei ole tarvetta. Kaikista kivointa on viettää ystävien kanssa aikaa, kun juhlat järjestetään. Turhuuksia ei mun mielestä kannata ostaa. Kerätkää vaikka porukalla joku mökkirahasto tai muu vastaava ja viekää sankari esim, kesällä johonkin reissuun.. vaikeeta on kyllä!

mun pitäs miettiä samaa ongelmaa, et mitä miehelle 30v. lahjaksi? ja ihan omalla kullalle! :)
mä sain ite mieheltä kolme kymppislahjaks tatuointi liikkeeseen lahjakortin!
yläseläs komeilee nyt sit jo toista vuotta ollut kaunis tatuointi.
jotain n. sadan eken arvosta.!?

No tässä olis huumoria mukana mutta tosin myös alkoholiakin ja hintakin on hieman kalliimpi, joten ehkä kaveriporukalla ostettava. Miksiköhän mä siis edes ehdotan tätä :ashamed: :laugh:

Mutta siis netistä löytyi joskus semmonen hauska puuhässäkkä, mihin sai laitettua ikäänkuin lukkojen taa esim. kossupullon ja jos ratkaisit tehtävän, sait palkintopullosi käyttöön. Oli ihan hauskan oloinen ja varmaan kiva illanvietto kun sitä päivänsankari arvuuttelis että mitenkös tämä aukeaa. Tosi kovasti auttoi tietysti kun en edes muista mistä sivustolta tuo tuli vastaan ja mikä sen virallinen nimi on mutta luotan että joku muukin on törmännyt samaan :saint: Hintaa vekottimella tais olla 30e plus pullo päälle. Tulihan se sieltä eli www.mulletoi.com kaksplussaan voi aina luottaa :laugh:

Yhteistyössä