Lahja pulma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Mites tekis, laittaisko 10 euroa rahaa lisäksi vai ei? Eli serkklla on lakkiaiset huomena (ja vaikka on ainoa verisukulainen, on myös ainoa, jonka juhliin ei ole velvollisuus mennä, vaan jonne mennään siksi että mä _haluan_, lisäksi on kahdet velvollisuus bileet)
Äitinsä sanoi, kun kysyin kerääkö hän jotain astiasarjhaa, mitä vois viedä lahjaksi, ettei kerää, mutta on niin PA, että on eurostakin iloinen. En kuitenkaan "kehtaa" viedä ihan pientä rahsummaa, joten kaivoimpa tuolta säilöstäni esiih hajuveden ja suihkugeelin ja mietin nyt että laitanko silti viellä 10 euroa kortin väliin, kun nimenomaan sanottiin, että ilman lahjaa on ihan ok tulla eikä niin pientä rahasummaa olekkaan, etteikö päivän sankari ilahtuisi siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Jos lomapkon nyörit vaan sallii, niin mukavaahan se olisi.

Näin mä ittekkin ajattelin, että kun pelkästään sitä kymppiä en kehtaa viedä ja kun noita juhlia on noin paljon ja jokaiselle jotain piti hankkia, niin en ihan viiskymppistä voi laittaa. Mutta kun kerran raha on se mistä nuorella on huutava pula, niin saa se sillä kympilläkin vähän skootteriinsa bensaa tai jotain muuta välttämätöntä.'Jos olis joku ihan vieras, en kehtais kymppiä viedä, vaan mieluummin vasikka vitosen lahja, mutta kun tietää, että se raha on just se, mistä on pula...
Täällä vaan aika moni tuntui muutama päivä sitten olevan sitämieltä, et 30-50 euroa pitäis olla :whistle: :$

Ennen vanhaan oltiin ikionnellisia, jos sai lahjaksi 100 markkaa. Siis ainakin mä olin ikionnellinen satasesta. Nyt tuntuu, että pitäisi antaa 50-100 euroa. Muuten saattaa juhlakalu nyrpistellä nokkaansa. :/

Yhteistyössä