Lähihoitsut!!???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippäpäippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nykyään on myös verkko- ja työssäoppimispainotteista koulutusohjelmaa (perusopintojakin lienee jossain iltaopintoina?), itse aloitan sen syksyllä ja valmistua pitäs ens keväänä ja voin kuitenkin olla tytön kanssa kotona (vaatii tosin joustoa myös miehen töistä ja ajasta) :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:56 Emilyn kirjoitti:
Nykyään on myös verkko- ja työssäoppimispainotteista koulutusohjelmaa (perusopintojakin lienee jossain iltaopintoina?), itse aloitan sen syksyllä ja valmistua pitäs ens keväänä ja voin kuitenkin olla tytön kanssa kotona (vaatii tosin joustoa myös miehen töistä ja ajasta) :)

Kerrotko tarkemmin tosta verkko...?

Itse opiskelen iltapuolella. Kestää 2.5 vuotta. neljänä iltana viikossa ollaan neljä tuntia koulussa. Etätöitä tehdään kotona. Itse tykkään tosi paljon! Jää päivät aikaa olla lapsen kanssa eikä lapsen tarvitse olla tarhassa kun mies tulee töistä sillee et pääsen kouluun. Ainoastaan työssäoppimisaikoina on muksu tarhassa. Ja aina perjantaisin, jotta voin tehdä etähommia ja lapsi saa olla muiden ikäistensä kanssa. Kerron kyl lisää jos haluat!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:58 äippäpäippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:56 Emilyn kirjoitti:

Kerrotko tarkemmin tosta verkko...?

No tähän mun koulutusohjelma vuoteen sisältyy vain 12 lähipäivää (koululla), työssäoppimispäiviä ehkä 2-3 viikossa (voi sopia joustavasti) ja alan työkokemuksesta saan toisen työssäoppimisjakson hyväksiluetuksi. Netin kautta tehdään tehtäviä. Voit suorittaa opiskelun vaikka eri paikkakunnalta käsin. Mutta eka tietty ne perusopinnot.

Emilyn ja Maida

Mielenkiintoista!

Kertokaa nyt miten pääsis alkuun?
Itse en haluis olla tosiaan alati pois kotoa, kun tyttö alottaa ekan luokan ja sit on tuo vajaa 4-vuotias tuossa. Mies tällähetkellä työtön, mutta alkaa vissiin ettimään kunnon hommia kesän jälkeen. Mulla ei aiempaa koulutusta ja päästöt. ihan wc- paprua missä lie onkaan.

Yhteistyössä