V
vieras
Vieras
itelläkään ei mikään matikka pää ole mutta selvisin lääkelaskuista. meillä oli niin et se tentti piti tehdä niin monta kertaa et läpi meni. mie tein sen muutaman kerran eikä menny läpi niin päätin mennä tukikurssille mikä meillä järkättiin koululta ja sen jälkeen meni kevyesti läpi.