Lähihoitajat!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiraki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiraki

Vieras
Onko kukaan teistä käynyt opinnot vasta aikuisiällä? Minkälaiset ne pääsykokeet ovat..itselläni ei ole kovin hyvä matikkapää,voiko siitä jäädä pääsy kouluun roikkumaan? Kukaan lukenut sen jälkeen sairaanhoitajaksi-->terveydenhoitajaksi-->kätilöksi?
 

Yhteistyössä