?
.
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijjaa:Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijjaa:... taatusti 30vuotta perushoitajana esim. teholla toiminut taitaa ne hommat siellä paremmin kuin puoli vuotta duunissa ollut sairaanhoitaja.... Ja miten ne lähihoitajat siellä ambulanssissa pärjää ilman teitä niiiin päteviä sairaanhoitajia???
itse lähihoitaja, vuosien työkokemus ja arvostan lähiksien työtä tietenkin myös!
mielenkiinnosta: missä pääsee perushoiytaja teholle töihin?
täälläpäin kaikki lähikset jotka lanssissa töissä, käyvät tai ovat käyneet keskusairaalatason tentit, eli lääkäri on tentein ja näyttökokein varmistanut pätevyyden.
Lähiaikoina lähiksien työllistäminen lansseihin hiipuu. Ystäväni, lähihoitaja lanssissa töissä ollut nyt 5v, tenttinyt ja näyttänyt kokein pätevyyttään
no käyppäs vaikka satKs:ssa tsekkaamassa niitä perushoitajia teholla ja sydänvalvomossa=)
Niin, niin... mua ei kiinnosta kauanko saan olla lanssissa duunissa, vaan olen yrittänyt toitottaa että siellä ainakin olen täysin samalla viivalla kuin sairaanhoitajatkin.... ja ihmettelen vain miksi se kuilu eri hoitajien välillä täytyy kaivaa aina vain leveämmäksi...?
Joo ja olen nähnyt mitä perushoitajat teholla ja ccu:ssa tekee. Joten se siitä, että he paikkais kokeneita sairaanhoitajia. Ja kannattaa myös tarkistaa ihan heiltä itseltään, niin he ei kokeneina perushoitajina edes ajattele sellaista, että korvaisivat