V vieras Vieras 09.01.2010 #26 Alkuperäinen kirjoittaja vieras: Juu toki on monimuotona, mutta ILTAOPINTOINA siis että opinnot tapahtuisi kokonaan illalla :headwall: kas vaan kun ei kokonaan kirjeopintoina Click to expand... Eihän kysynyt. Opettele lukemaan!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras: Juu toki on monimuotona, mutta ILTAOPINTOINA siis että opinnot tapahtuisi kokonaan illalla :headwall: kas vaan kun ei kokonaan kirjeopintoina Click to expand... Eihän kysynyt. Opettele lukemaan!