H
Helppii
Vieras
Olen suunnitellut suorittavani lähihoitajan tutkinnon oppisopimuksella, olen nyt laittanut muutamiin paikkoihin (hoivakoteja) alustavasti kyselyä ja työhakemuksia josko niihin olisi mahdollista tätä päästä suorittamaan. Mutta tuli tässä mieleeni, että täytyykö minun ennenkuin haen työpaikkoihin suorittaa se soveltuvuustesti alalle? Vai suoritetaanko se vasta kun haen kouluun sen jälkeen kun olen löytänyt työpaikan missä suorittaisin tutkinnon? Kouluunhan ei nimittäin voi hakea ennenkuin on työpaikka valmiina?
Saa kertoa kokemuksia omasta oppisopimuskoulutuksesta ko. alalle
Saa kertoa kokemuksia omasta oppisopimuskoulutuksesta ko. alalle